• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rulle

Audemars
Om du menar min Citizen så är den i stål. Känns inte billigare än den är, förutom att de inte har bakgrundsbelysning.
Screenshot_20230611_233100_Samsung Internet.jpg

Tänkte på denna....
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tänkte på denna....
Inte lätt att hänga med i svängarna.😂
Ja, den tyckte jag kändes billig. Tråkig känsla i vridringen och i kronan. Oskarp boett. Tycker den är cool på foton men tråkig IRL. Med det sagt så kommer jag säkert köpa den ändå någon gång.
 

Mr.Johansson

Cartier
2-Faktor
Hej, jag söker ett urverk till min älskade Citizen,

Ett caliber 6000 med 17jewels.

Förstår Om ingen sitter på ett sådan men någon kanake har en klocka med ett sånt urverk i som ni skulle kunna tänka er att släppa vidare till mig för att få agera donator.

Eller ni kanske har något bra tips på vart jag kan vända mig :)

Tacksam för all hjälp jag kan få!
 

mchamoun

Cartier
På söndag är det 1 år OWG med Citizen NB1050-59E och har bara bra saker att säga, förutom att den inte gör sig bra på länken tyvärr!
D188D91F-7F16-41D1-9AFF-14C0CAD86BEA.jpeg
Håller med! En helt suverän klocka. Slår många andra klockor i samma prisklass. Fin finish, bra storlek, ytskyddet Duratect är förvånansvärt bra och även länken är faktiskt helt okej.

Om någon är sugen ligger min NB1050-59E ute på Köp/Sälj. Jag har en The Citizen på ingång som kommer kräva mycket kärlek när den anländer :)
 
Senast ändrad:

Stenholm13

Cartier
Ingen som har någon gammal citizen eco drive att sälja för en överkommlig peng? Gärna med stållänk, vilken modell som helst är intressant (ska ha som lite oöm sommarklocka)😊
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Topp