Den där var frän! Hur lyder måtten på en sådan och eller ref? skriv om du lessnar på denFattar tycke för Citizen mer och mer. Fick denna tidigare i veckan och nästa vecka kommer en liknande i turtle-format
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där var frän! Hur lyder måtten på en sådan och eller ref? skriv om du lessnar på denFattar tycke för Citizen mer och mer. Fick denna tidigare i veckan och nästa vecka kommer en liknande i turtle-format
Mäter ganska precis 40 x 45 mm, ungefär som en SKX007/9 men känns lite fetare. Gillar framförallt de feta bandhornen och kronan/kronskydden. Jag har faktiskt ingen aning om hur man tyder ref på dessa. Står GN-4-S på baksidan men det har jag för mig står på många av Citizens klockor. Extremt dåligt påläst när det gäller Citizen...Den där var frän! Hur lyder måtten på en sådan och eller ref? skriv om du lessnar på den
Samma här, dåligt påläst.Mäter ganska precis 40 x 45 mm, ungefär som en SKX007/9 men känns lite fetare. Gillar framförallt de feta bandhornen och kronan/kronskydden. Jag har faktiskt ingen aning om hur man tyder ref på dessa. Står GN-4-S på baksidan men det har jag för mig står på många av Citizens klockor. Extremt dåligt påläst när det gäller Citizen...
Ska komma ihåg dig om jag nu får för mig att dumpa den ;-)
Fynden gör man på de dåliga annonserna som beskriver klockan utifrån vad som står på tavlan, du får djupdyka på google först om dessa modeller så du får lite kött på benen. Jag vet att just denna som jag hittat verkar orimligt ovanlig, det är desto vanligare med helsvarta quartzdykare med ett annat tavelutförande (tänk Rolex). De har en hel del midsize-varianter så man får väl passa sig lite där så man inte tar hem nått som är alldeles för litetSamma här, dåligt påläst.
Googlade lite snabbt men blev inte mkt klockare för det. Cool var den iaf, ska se om de finns några på bukten känns som Citizens svar på seikos skx033
Just den med "rolexvisare" är fruktansvärd! Den gillar jag inte alls. Din var riktigt cool dock. Midsize kanske blir lite smått ja. Om den mäter typ 40x45mm är det ju riktigt bra mått. Gillar att de är just 40mm med korta luggar. Passar små lederFynden gör man på de dåliga annonserna som beskriver klockan utifrån vad som står på tavlan, du får djupdyka på google först om dessa modeller så du får lite kött på benen. Jag vet att just denna som jag hittat verkar orimligt ovanlig, det är desto vanligare med helsvarta quartzdykare med ett annat tavelutförande (tänk Rolex). De har en hel del midsize-varianter så man får väl passa sig lite där så man inte tar hem nått som är alldeles för litet
230 V?Om man skulle komma till skott med att modda strömsladden på denna kanske.
Så nära en evighetsmaskin man kan kommaInomhus mer papperstavla (har inte asmycket att göra på jobbet idag...)
Inomhus mer papperstavla (har inte asmycket att göra på jobbet idag...)
Vad är det för ref??? Säg till om du ska sälja!Då har den kommit fram. Sjukt hur mycket klocka det är för 2500 kronor. Visserligen begagnad men ändå.
Den där klipper jag så fort du ska sälja! Mycket fin!!Älskar visarna
Snyggt jobbat!
Måste se den där live snart, verkar ju inte gå att helt förmedla rispapperstavlan med foto.
Inge Citizentråd på sida 2
Supersvårt.Måste se den där live snart, verkar ju inte gå att helt förmedla rispapperstavlan med foto.