Skarpare bilder och bättre ljus vill jag se!
Den här kom i förrgår. Kanske den vackraste klockan jag har nånsin sett!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skarpare bilder och bättre ljus vill jag se!
Den här kom i förrgår. Kanske den vackraste klockan jag har nånsin sett!
Köpte den här vackra modellen för två dagar sedan i Yahoo Auctions, borde komma om en till två veckor:
The Citizen CTY57-1272, 80 anniversary edition. Annars samma som NA0000-59-serien, men glasen är dubbelkurvad och modellen e lite smalare.
Nu går det bara att vänta
Köpte den här vackra modellen för två dagar sedan i Yahoo Auctions, borde komma om en till två veckor:
The Citizen CTY57-1272, 80 anniversary edition. Annars samma som NA0000-59-serien, men glasen är dubbelkurvad och modellen e lite smalare.
Nu går det bara att vänta
Grattis till en riktigt trevlig klocka! Vet du något mer om 0910 urverket, det är svårt att hitta info om det på nätet? Har du hunnit kolla hur den håller tiden? Den ska ju hålla sig inom -5/+10 spd, men många håller sig på +2 spd har jag förstått.
Vad är det för modell?Sjukt länge sedan jag hade på mig den här. Riktigt fin är den faktiskt
Modellnamnet är "Citizen Promaster PMX56-2812". En JDM modell jag köpte här på KS för runt ett år sen.Vad är det för modell?
Bra köp! Kollar fortfarande då och då efter brorsan till den där.Modellnamnet är "Citizen Promaster PMX56-2812". En JDM modell jag köpte här på KS för runt ett år sen.
Riktigt grym klocka, som jag körde mycket som beater tidigare.
Blivit lite mer för G-Shock nu på senare tid, vilket innebär att jag inte haft på mig den här alls på flera månader.
Kommer nog aldrig sälja den ändå, för blir lite glad varje gång den åker på handleden, och det är värt en del i alla fall
Bra där Björn!
Tror de hittat rätt om de siktar mer på damerna också. Ser riktigt bra ut!Två nya Echo Drive One.
EG9004-18A
EG9000-01A
Bra där Björn!
Vad är det i bakgrunden?
Shinkansen.
Schysst klocka i sin rätta miljö. Även väldigt roligt att se dig här!
Wow! Keep 'em comin'! Väldigt trevligt att du delar med dig även här.
Vad heter den skönheten?Hade denna tidigare. Förmodligen bland de snyggare klockor runt tusenlappen!
nh8350-83l väl?Vad heter den skönheten?