Nice!!!Nytt idag! 52-0110 KA. Någon som har tips på vart man kan få tag på gamla Tropic band 20 mm? Eller har en originallänk över?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice!!!Nytt idag! 52-0110 KA. Någon som har tips på vart man kan få tag på gamla Tropic band 20 mm? Eller har en originallänk över?
Ääääälskar Nighthawk, men är rädd att den ska vara för stor för mig.Citizen Nighthawk springtime o'clock.
Köööp! Har haft min 2-3 år nu men älskar den. Funkar på de flesta zulus, natos, läder och stål, så man har riktigt kul med klockan.Ääääälskar Nighthawk, men är rädd att den ska vara för stor för mig.
Haha, maybe I will! Oooo, det där var verkligen svinsnyggt med naton där också!Köööp! Har haft min 2-3 år nu men älskar den. Funkar på de flesta zulus, natos, läder och stål, så man har riktigt kul med klockan.
Jag har inte den klockan, jag har en AS4020-44 B Den är 45mm (bjuder på en gammal bild) Dom har väldigt korta luggar, jag tror min är 48mm över luggarna, så dom sitter riktigt bra även på mindre handleder. Mät din bredd, inte omkrets. Stora är dom ju, men det ska dom ju också vara.Ääääälskar Nighthawk, men är rädd att den ska vara för stor för mig.
Kan det vara för att radiosynkningen inte lirar i Europa? Jäkligt cool toolklocka är det. Hur bra håller den tiden utan att synka?1:a april klockan, förstår inte varför ingen köper denna
Ett tips: Jag tror att du kommer att få bra svar om du ställer frågan i vintagedelen av forumet.Någon som har tips på vart man kan serva vintage Citizen i GBG?
Omöjligt att sia om, men min spontana tanke är att det kanske är helt ok. Det sitter i en klocka som har en täthet på 20atm, så det borde inte komma in mer syre än det som redan är därom den bara legat. Men dina argument kan väl vara grund för en bra prutmån om inte säljaren vill byta batteri och du är villig att betala det bytet? Men... http://great-british-watch.co.uk/how-to-spot-and-deal-with-watch-battery-leaks/Hej klockfantaster!
Jag har sneglat lite på en Citizen Promaster från 1998, klockan är oanvänd och batteriet är naturligtvis dött sedan länge.
Hur ser risken ut för att batteriet har börjat läcka och därmed skadat urverket? Vågar jag ens chansa på att köpa denna klocka och vad tror ni att kostanaden skulle bli för att åtgärda klockan om det visar sig att batteriet läckt?
Tacksam för hjälp!
Med vänlig hälsning,
Pontus
Skicket på den där var ju inte nådigt. Läckert!Medborgaren! helt under radarn.
Jäklar vilka skarpa kanter Och vilken kul slipning på inre delen av indexMedborgaren! helt under radarn.
Jäklar vilka skarpa kanter Och vilken kul slipning på inre delen av index
AQ1030-57E, AQ4001-08A, CTQ57-0972, AR5000-50E
Very nice family You are just missing the AQ4020-54YAQ1030-57E, AQ4001-08A, CTQ57-0972, AR5000-50E
So true!Very nice family You are just missing the AQ4020-54Y
AQ1030-57E, AQ4001-08A, CTQ57-0972, AR5000-50E
Very nice family You are just missing the AQ4020-54Y
Alternativt AQ4020-62YSo true!
Oj! inte alls...Alternativt AQ4020-62Y
Eller är den kanske lite för lik AQ4001-08A?