The crown on the secret vids have some rescemblnce with your ONEOne on Horween.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
The crown on the secret vids have some rescemblnce with your ONEOne on Horween.
Agree on size. All limited edition (100, 500, 200 in order), so more will follow - just have to wait another year...Bra storlek 37,5mm och 9,1mm hög.
Not ”head over heels” for this one though..
Hmmm... Alla är LE, väldigt tråkigt Första intryck var, jaha? Var det allt?Pricey.... 1,8 million yen for the gold one, 800k yen for the others. Autumn 2019 release.
Den där baksidan gick ju inte av för hackor. Ruskigt snygg!Keeps growing on me...
Clean Bauhaus design with smooth colour cheme, and very 2019 hightech cool on the back side.
+1Så bra, blir så glad att Citizen vill göra nåt som är bättre och inte bara stå och stampa på samma fläck.
Tänk om man vore klädd i lädret, drömmer...
Jag har inte sett vad Nomos presenterade, men om det är Duo du tänker på är det väl bara storlek, avsaknaden av sekundvisare och färgsättningen som är ny?Eller så väntar man ett år när det nog kommer olimiterade modeller. Kring 30K?
Citizen och Nomos bäst hittills i Basel i år, tror jag!
Det kan väl räcka? Har fungerat för rolex i många årJag har inte sett vad Nomos presenterade, men om det är Duo du tänker på är det väl bara storlek, avsaknaden av sekundvisare och färgsättningen som är ny?
Jo, dom var fina, men 33mm och tvåhandare? Jag får väl kolla mer vad mässan lider och se om det släpps något spännande, men det är till Japanerna jag sätter mitt hoppDet kan väl räcka? Har fungerat för rolex i många år
Jag tyckte dom var lyckade.
Nomos visade också några sportigare Tangente och Club med nytt metallarmband. 300 m wr. Såg bra ut, men kan ha varit i största laget (42mm). Blir kul att se i varje fall.
Skulle säga att det är jämförbart med seikos 7s26-verk och har tidhållning samt kvalitet som är jämförbar. Det är inte världens bäst tidhållning men det är en stridsvagn som går länge utan service.Är det någon som har koll på Miyota 8203 verket som sitter i Promastern?
Tidshållnig, kvalité? Vilket Seiko-verk är jämförbart? Första Miyota-verket för mig!
It’s very few pics on this model around the forums, a rare gem it is. I’m still thinking of adding it to the collection. Especially now knowing it will be a while until the 0.100 will come in a more wallet friendly edition...One on Horween.
I’ve been appreciating it more and more. The quality of materials and finish is really very good.It’s very few pics on this model around the forums, a rare gem it is. I’m still thinking of adding it to the collection. Especially now knowing it will be a while until the 0.100 will come in a more wallet friendly edition...
Det ser ut att vara kusinen till Seiko Astron world timer. Har du lust att berätta lite om hur funktionerna arbetar? Är den i stål eller titan?Nyss hemkommen!
Riktigt skön.
Det ser ut att vara kusinen till Seiko Astron world timer. Har du lust att berätta lite om hur funktionerna arbetar? Är den i stål eller titan?
Stilig, och minst lika stilig granskog
Postar denna grymma rackare. Bra beater! Var ute och vandrade med den i Lördags
Ja det är ett fint områdeStilig, och minst lika stilig granskog