M.Lavendel
Basic
Snyggt. Bra köp!Min först Citizen! Inga märkvärdigheter, men jag gillar den än så länge...
Gummit åkte dock av direkt, bara stelt och hemskt imho.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt. Bra köp!Min först Citizen! Inga märkvärdigheter, men jag gillar den än så länge...
Gummit åkte dock av direkt, bara stelt och hemskt imho.
Tack! Gillar den mer och mer.Snyggt. Bra köp!
SNygg!!!Äntligen hemma från service och glasbyte Japan. Ett foto utan ljusflexer i glaset och två med maximala reflexer som visar den härliga AR-behandlingen i det välvda glaset.
Sjukt fin!Äntligen hemma från service och glasbyte Japan. Ett foto utan ljusflexer i glaset och två med maximala reflexer som visar den härliga AR-behandlingen i det välvda glaset.
Visst är det skönt när man har den hemma igen, koll på bitarna liksom Har du "nollställning" av visarna på den också, för det är väl A010 under huven? Jag har det på A060, dock inte behövt använda det, peppar pepparÄntligen hemma från service och glasbyte Japan. Ett foto utan ljusflexer i glaset och två med maximala reflexer som visar den härliga AR-behandlingen i det välvda glaset.
Yes, den har ett A010-verk med ”automatic hand position correction”, men jag har inte heller behövt använda den funktionen. Tror inte att klassiska A660-verket har den funktionen.Visst är det skönt när man har den hemma igen, koll på bitarna liksom Har du "nollställning" av visarna på den också, för det är väl A010 under huven? Jag har det på A060, dock inte behövt använda det, peppar peppar
Nej det finns inte på A660Yes, den har ett A010-verk med ”automatic hand position correction”, men jag har inte heller behövt använda den funktionen. Tror inte att klassiska A660-verket har den funktionen.
Samlar tomma poster för att komma åt köp&sälj? Inlägget du kommenterar är fyra år gammalt...Övervägt denna bjässe, lite svårt att det finns AR på båda sidor av glaset.
Ja det är schysst! Gillar även visarna på denna!Maxad klocka de där! Alltid mysigt med "inre" vridning
Jag har den med lite "vintage" färgskala...Mitt bidrag till Citizen-tråden.
Superhärlig klocka som jag haft i ca 5 år. Har aldrig sett någon med en likadan.
Den sitter bra på dig trots sin ringa storlek
Dagens medborgare, med laddad lume.
Ja, den sitter riktigt bra tack vare (!) storleken. Handleden är 17-17,5 cm. Lätt att justera länken också, eftersom den kommer med halvlänk.Den sitter bra på dig trots sin ringa storlek
Vad heter den trevliga modellen?Fick hem denna idag. Gillar titan
BN0141Vad heter den trevliga modellen?
Grattis, riktigt fin!Fick hem denna trevliga pjäs igår! Riktigt tuff!
Redigt tjusig!BN0141
En limiterad edition. 2500 ex.
Tack! Tror den blivit lite ful borstad. Får gå ner till urmakaren i stan o fråga om han kan fixa, eller så får jag googla och försöka göra det snyggare själv.Grattis, riktigt fin!
Redigt tjusig!
...för att citera min ex-fru.Den sitter bra på dig trots sin ringa storlek
...för att citera min ex-fru.