• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

M.Lavendel

Breitling
Min först Citizen! Inga märkvärdigheter, men jag gillar den än så länge...
Gummit åkte dock av direkt, bara stelt och hemskt imho.
IMG_20190802_130809.jpg
Snyggt. Bra köp!
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Äntligen hemma från service och glasbyte Japan. Ett foto utan ljusflexer i glaset och två med maximala reflexer som visar den härliga AR-behandlingen i det välvda glaset.
00AE2AD0-0FDE-43A0-B964-A299D6546CD0.jpeg
2661EB24-E579-469F-8E40-1936C668AA9C.jpeg
9A8FD3E1-5563-439E-997C-D95317AD65FD.jpeg
Visst är det skönt när man har den hemma igen, koll på bitarna liksom ;) Har du "nollställning" av visarna på den också, för det är väl A010 under huven? Jag har det på A060, dock inte behövt använda det, peppar peppar :rolleyes:
 

Borone

Cartier
2-Faktor
Visst är det skönt när man har den hemma igen, koll på bitarna liksom ;) Har du "nollställning" av visarna på den också, för det är väl A010 under huven? Jag har det på A060, dock inte behövt använda det, peppar peppar :rolleyes:
Yes, den har ett A010-verk med ”automatic hand position correction”, men jag har inte heller behövt använda den funktionen. Tror inte att klassiska A660-verket har den funktionen.
 
Topp