Det är ju fan kärnavfall på dom visarnaLumewars!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju fan kärnavfall på dom visarnaLumewars!
Vadå, jättefin ju!Fula ankungen
Var köper man en vettig UV lampa idag? Köpte på bukten för 7-10kr back in the days men numera ska PostNord ha 75kr extra för alltz...Haha! Efter att ha fuskat med uv ficklampa så, ja det ser lite onyttigt ut. Tyvärr håller det inte i sig riktigt så länge som man kanske skulle vilja
Tack!Vadå, jättefin ju!
Kjell & co - 149 kronor köpte jag för ca 6 månader sen.Var köper man en vettig UV lampa idag? Köpte på bukten för 7-10kr back in the days men numera ska PostNord ha 75kr extra för alltz...
Försöker få till sunbursten. Skx, släng dig i väggen!
Jag har en glödlampa ifrån ClasOhlson. Liten sockel (E14) så den fungerar i ”vanliga” lampsocklarVar köper man en vettig UV lampa idag? Köpte på bukten för 7-10kr back in the days men numera ska PostNord ha 75kr extra för alltz...
Hade dom med passande ändlänkar eller har du filat? Snygg länkNy länk dagen till ära. Geckota Ellipse. Den behöver dock "slitas in" för att matcha patinan på 8203-824393.
Tack! Det blev handpåläggning med fil, men det räckte med att runda till hörnen mot bandhornens insida.Hade dom med passande ändlänkar eller har du filat? Snygg länk
Wow vilken tavla! Man blir ju sugen på en!Röd Washi-tavla kanske man måste ha ändå
Visste inte att de fanns i olika färgen. Fy fan vad bra.Röd Washi-tavla kanske man måste ha ändå
AQ4030-51L du syftar på antar jag.Visste inte att de fanns i olika färgen. Fy fan vad bra.
Edit: google säger att det kommer blå.
Fy i förbannat. Måste kolla in en chronomaster irl, sedan blir det att sälja Jaegern.
Det verkar finnas en gön också, 4020-54X...Röd Washi-tavla kanske man måste ha ändå
Exakt. Lite synd på storleken, men 40 funkar.AQ4030-51L du syftar på antar jag.
Större boett och med lyse.
Om det är blå tavla som hägrar är AQ4000-51L ruskigt läcker. Kolla instagram b44x_watch och hans läckra bilder på denExakt. Lite synd på storleken, men 40 funkar.
Den har jag ”ju” kikat på, men washi hägrar...Om det är blå tavla som hägrar är AQ4000-51L ruskigt läcker. Kolla instagram b44x_watch och hans läckra bilder på den
Jag tycker coken är riktigt bra. Synd bara att Ur& Penn knappast lär ta in någonNya NY00 från Citizen, två för Europeiska marknaden och sex stycken för Asien.
Europaversionerna, den till höger är gjort i titan och mäter 44mm
Alla sex till Asien är samma modell men olika färg:
- Case Material: Titanium (Marine SuperTitanium); stainless steel and two-tone (Mechanical Diver)
- Dial: Black or blue
- Dimensions: 42mm (Mechanical Diver) and 43.8mm (Marine SuperTitanium)
- Crystal: Mineral
- Water Resistance: 200 meters
- Crown: Screw down
- Movement: Miyota 8203 automatic
- Strap/bracelet: Rubber strap or steel bracelet
- Price: $448 (Marine SuperTitanium) & $290 (Promaster Mechanical Diver)
Är du säker på det? De har ju ändå ett ganska stort utbud.Jag tycker coken är riktigt bra. Synd bara att Ur& Penn knappast lär ta in någon
För den intresserade finns lite läsning här https://wornandwound.com/citizen-go...ed-promaster-divers-that-wont-break-the-bank/
Den högra har jag klämt på i ecodrive versionen i Spanien. Riktigt trevlig. Tror jag postat någon bild tidigare i tråden... sid 62 såg jag nu. BN0200-56ENya NY00 från Citizen, två för Europeiska marknaden och sex stycken för Asien.
Europaversionerna, den till höger är gjort i titan och mäter 44mm
Alla sex till Asien är samma modell men olika färg:
- Case Material: Titanium (Marine SuperTitanium); stainless steel and two-tone (Mechanical Diver)
- Dial: Black or blue
- Dimensions: 42mm (Mechanical Diver) and 43.8mm (Marine SuperTitanium)
- Crystal: Mineral
- Water Resistance: 200 meters
- Crown: Screw down
- Movement: Miyota 8203 automatic
- Strap/bracelet: Rubber strap or steel bracelet
- Price: $448 (Marine SuperTitanium) & $290 (Promaster Mechanical Diver)
Jag tycker att det är synd att de inte har länk på titanvarianten. Men det kraftiga gummit så lär bandet väga mer än klockan. Tyckte du att den var bekväm?Den högra har jag klämt på i ecodrive versionen i Spanien. Riktigt trevlig. Tror jag postat någon bild tidigare i tråden...