Code
AKA Vincent B
Jag gillar personligen inte ringarna på Zulu..?!?Passar mycket bättre på zulu än på nato.
Blev ännu tooligare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar personligen inte ringarna på Zulu..?!?Passar mycket bättre på zulu än på nato.
Blev ännu tooligare
Lite bilder bara..
Tack, jadu ingen aning faktiskt. Nån i gruppen sa den fanns inne hos nån butik i en stad bortom bergen, bakom dimman.... Minns tyvärr inte.Väldigt fina bilder!
Var kan man hitta den här klockan i Sverige tro?
Tror den kan bli svår att hitta i Sverige, har för mig modellen bara säljs i Asien. Prova C24 och EbayVäldigt fina bilder!
Tror den kan bli svår att hitta i Sverige, har för mig modellen bara säljs i Asien. Prova C24 och Ebay
Haft många klockor och denna är otroligt mycket "bang for the buck"Finns på flera ställen i Europa men tänkte mest på att jag ville känna lite på den först. Fast den verkar ju väl värd att chansa på
Nope köpte min i England..Tror den kan bli svår att hitta i Sverige, har för mig modellen bara säljs i Asien. Prova C24 och Ebay
Lätt.. Bättre än billigare Seikos..Finns på flera ställen i Europa men tänkte mest på att jag ville känna lite på den först. Fast den verkar ju väl värd att chansa på
Nope köpte min i England..
Verkar vara slut överallt men finns några på länk på chrono24 och ifrån Europa. Sök på Citizen bj7100-82eNågot bra ställe du kan rekommendera?
Det var Citizen som skrev till mig att det var en asiatisk "modell"Nope köpte min i England..
Vet du var man kan köpa bandstift på 21mm?Det var Citizen som skrev till mig att det var en asiatisk "modell"
Sist hittade jag 21mm på Ebay.Vet du var man kan köpa bandstift på 21mm?
Det löste sig... Med 22mm stift..Sist hittade jag 21mm på Ebay.
Väldigt fina bilder!
Är det till tjejen?Är lite sugen på denna. Behöver en beater som e snygg, respekterad, tålig och vattentät. Tänkt att användas på gym, simning, semester och andra aktiviteter. Vill gärna använda den på ett sjysst grönt NATO eller vintage läder.
Vad tycks? Priset är väll bra? Bra klocka för det jag e ute efter?
Råkade visst lägga upp fel bild! KorrigeratÄr det till tjejen?
Misstänkte det men var inte helt säkerRåkade visst lägga upp fel bild! Korrigerat
Tackar för input! Känns som bra pris för en sån hård klockaMisstänkte det men var inte helt säker
Jag säger köp!
Man får otroligt mycket klocka för pengarna
Gillar denna också vad är ref.?Monday blues...
Båda dom är grymma..men funderar själv på en Aqualand då den är sjukt ikonisk..Är lite sugen på någon av dessa. Behöver en beater som e snygg, respekterad, tålig och vattentät. Tänkt att användas på gym, simning, semester och andra aktiviteter. Vill gärna använda den på ett sjysst grönt NATO eller vintage läder.
Vad tycks? Priset är väll bra? Bra klocka för det jag e ute efter? Vilken hade ni valt?
BJ7100-15L men nackdelen är att den kommer på gummi/canvas och utan länk.Gillar denna också vad är ref.?
Min kommer på länk.. Ref:bj7100-82EBJ7100-15L men nackdelen är att den kommer på gummi/canvas och utan länk.
Fördelen är grym beater med GMT och 200m
Ja precis, den är ju det! Och just nu verkar Ur&Penn ha ett sjysst pris på den. Kanske en bättre investeringBåda dom är grymma..men funderar själv på en Aqualand då den är sjukt ikonisk..