Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AS2050-10A var den jag nämnde som en uppföljare designmässigt på föregående sida. Den är dock inte "issued"Jag hittar inte inlägget med den "nya versionen" av Citizens järnvägare, någon som kan peka? Har ju en plats kvar i min Titan/Ecodrive-låda så letar lite kul.
AS2050-10A var den jag nämnde som en uppföljare designmässigt på föregående sida. Den är dock inte "issued"
Absolut och redan såld
Köpte duAbsolut och redan såld
Haha! Nej det var inte jag, för litet för migKöpte du
Det var måtten som fick mig att avstå med.Haha! Nej det var inte jag, för litet för mig
Men tycker den ser större ut än 36mm yttermått på bezeln.
Är den alltså mindre än Aqualand? Det ser ju ut att vara samma boett?Det var måtten som fick mig att avstå med.
Första gången jag såg den modellen, googlade lite på den och måste säga att det är lite roligt med höjdmätare.
Lite yin yang mot Aqualand
Plus att den såg riktigt häftig ut.
Är den alltså mindre än Aqualand? Det ser ju ut att vara samma boett?
Tycker med det men Aqualand måste vara större än 36 över bezeln?Är den alltså mindre än Aqualand? Det ser ju ut att vara samma boett?
Ja jag tyckte med den såg cool utDet var måtten som fick mig att avstå med.
Första gången jag såg den modellen, googlade lite på den och måste säga att det är lite roligt med höjdmätare.
Lite yin yang mot Aqualand
Plus att den såg riktigt häftig ut.
Hej @ilstallione ! Berätta gärna mer om klockorna, speciellt den med 3 händer och blå urtavla och den blåa kronografen, vad är referensnummer och prisläge?Titangänget laddar i solen. En plats kvar i lådan, lite inne på en dykare i titan.
Tack! 43 mm på kronografen är för stort för mig också.@idagtisdag
Blå med tre händer är BM7360-82L https://www.uropenn.se/citizen-super-titan-eco-drive-bm7360-82l
Blå kronograf är CA4010-58L https://www.uropenn.se/citizen-herrklocka-kronograf-6475
Den blåa med tre händer är en av mina favoriter. Lagom stylisch och riktigt snygg variation mellan att se mer eller mindre svart ut till nästan ljusblå i olika ljusförhållanden.
Den blå kronografen kommer förmodligen att lämna samlingen, lite för stor för min smak. Om du är sugen så kom med ett vettigt bud. Släpper den "billigt".
Riktigt fin! Vad är det för ref?
Det är en av de första modellerna ur The Citizen linjen. A660-H27228. Tror den fanns mellan 2000-2003Riktigt fin! Vad är det för ref?
Tackar!Det är en av de första modellerna ur The Citizen linjen. A660-H27228. Tror den fanns mellan 2000-2003
Det funkar bra i Stockholm så det lär inte vara några bekymmer. Annars har du appen Clock waveNån som kör radio controlled i södra Sverige och vet hur det fungerar? Tänkte komplettera klocklådan med en AT8130-56L kanske.
Jag bor visserligen inte i södra Sverige men det brukar kunna vara lite kinkigt och det finns annars appar man kan använda. DCF77 Emulator till android och Clock Wave till iPhone.Nån som kör radio controlled i södra Sverige och vet hur det fungerar? Tänkte komplettera klocklådan med en AT8130-56L kanske.