Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här kommer den, redo för middag på balkongenUpp med en bild @Limeee!
Äntligen fick jag tag på ett blått tropic sport till kronografen, så nu har hela familjen likadana band ocksåTrion samlad, men en quartz, en manuell och en automatisk
Hej, vill du göra dig av med klockan så är jag väldigt intresserad om jag kan få vilka mått den har.Hej
Någon som har en uppfattning om det finns något som helst värde i den här?
Ärvt av morfar så den har visst emotionellt värde men skulle hellre omsätta till något användbart
MVH/ Carl
Hej Dennis!Hej, vill du göra dig av med klockan så är jag väldigt intresserad om jag kan få vilka mått den har.
Mvh Dennis
Älskar skindivern! Så jäkla bra tänkt på mig vid flipp.Inleder veckan med City Skindiver. Någon mer som kör City idag?
Ja den är riktigt grym, älskar den tunna boetten på den! Absolut det ska jag göraÄlskar skindivern! Så jäkla bra tänkt på mig vid flipp.
Vart hittar man den där länken som passar så bra till boetten?Parerar helvetesvärmen med gul City Professional på länk, går sådär.
Köpte den inte själv, kanske @eNielsen vet?Vart hittar man den där länken som passar så bra till boetten?
Har en likadan, passar bra på länk, något jag inte tänkt på, vad har du för länk?Parerar helvetesvärmen med gul City Professional på länk, går sådär.
Vet ej, följde med när jag köpte klockan av @theargonaut (pingade fel medlem i förra inlägget)!Har en likadan, passar bra på länk, något jag inte tänkt på, vad har du för länk?
En fantastisk klocka som även jag har och använder då och då med ett leende på läpparna, få klockor som ger den känslanTidigare ikväll:
Och med TROPIC SPORT! Stort grattis!ÄNTLIGEN HITTADE JAG EN!!!