Vill höra hela historien!ÄNTLIGEN HITTADE JAG EN!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill höra hela historien!ÄNTLIGEN HITTADE JAG EN!!!
Den som väntar på något gott........ÄNTLIGEN HITTADE JAG EN!!!
Den har jag aldrig sett förut, schysstÄntligen får man bidra med en bild i den här tråden...
Hänger på med ett stilleben från förrgårDags för nytt i liv i denna tråd!!
Bra där!Hänger på med ett stilleben från förrgår
Schysst, ser ut att vara i bra skickCity Skindiver
Tack själv! Blev ju helt perfekt på den därÄntligen hittade jag ett 19mm (egentligen är det 20mm) Tropic sport till denna, tack för affären @Limeee
Det där är min gamla, fan vad snygg den blev efter renoveringen!Äntligen får man bidra med en bild i den här tråden...
Det stämmer mycket braÄr det mitt gamla egentligen 20mm tropic @Limeee?
Aha din gamla alltså, ja den var rätt risig när jag köpte den men med hjälp av ett par klocknördar så blev den grymt bra...Det där är min gamla, fan vad snygg den blev efter renoveringen!
Min gamla!Skindiver
Och min gamla!Gult ärfultförbaskat snyggt!
Du har ju i princip haft varenda City här på forumet Men är mycket glad för att den gula hamnade hos mig till slut, min ultimata City-grailMin gamla!
Och min gamla!
För jäkla snygg tavla assåMin gamla!
Ja visst är den underbar!För jäkla snygg tavla asså
Kul att du kom till igång med den tillslut Verkar den vara relumad eller har indexen bara åldrats olika?Lite udda variant här, verkar vara fel tavla, visare och boett kombinerat. Udda matchande färg på lysmassa. Kan garantera att den legat så här i 20+ år. Måste varit länge sedan någon monterade ihop den såhär.