Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satan va snygg klocka!!!Pluggar på
Stort tack! Den är fin, CamaronSatan va snygg klocka!!!
Finns inte på android än elle
Fick notis igår om att Clubhouse nu finns till Android.Finns inte på android än eller?
Yep, installerade det nyss. Får pröva ikväll. Befrielse att slippa dotterns vintage iphoneFick notis igår om att Clubhouse nu finns till Android.
Kan ordnas, PMa ditt nummerJa titta där, nu finns det på Android. Nån som har en invite?
Tack!Kan ordnas, PMa ditt nummer
Det är som ett födelsemärke. Den tillhör klockans personlighet nu!Referensbild:
Vad du än gör så polera inte. Låt den vara och använd klockan. Skulle du efter ett par månader ändra dig så kan du alltid polera/svetsa men tänk på att en klocka som polerats inte kan bli opoleradReferensbild:
Detsamma @jappdapi Hör gärna av dig när du har vägarna uppåt landet nästa gång så får vi styra upp någon form av GTG, när Corona skiten lugnat ner sig…Var tvungen att smita ut. Tack för idag allihopa, jätteskoj som vanligt. Kul att få prata med dig, @Hasse Varg
Perfekt... jag ”bookmarkade” handlaren och var inne och kikade, verkade lovande. De borde varit tydliga med dingen som sagt. Hoppas de tar till sig av din feedback för framtida annonser. Grattis till fin klocka.Tack igen, klockvänner! Ovärderligt att få prata av sig efter att ett nyförvärv inte blev riktigt som man hoppats. Återkommer givetvis med resultatet av det hela, inklusive slutgiltig recension av handlaren. Trevlig kväll!
You snooze you loose, episkt snackNeeeeeeeeej jag missade Clubhouse för första gången. Var helt slut och tog en tupplur efter det minns jag ingenting.
Haha har inget minne av någon snooze. Måste ha blivit drogad.You snooze you loose, episkt snack