• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Clubhouse

Pluggar på
20210519_201030.jpg
Satan va snygg klocka!!!

På onsdag kl 21.00 är det dags för Veckans Klockhändelser igen. Den här veckan är det "Open Mic". Vi låter ämnet och ordet vara fritt. Alla som tidigare har talat eller lyssnat är lika välkomna som de helt nya. Jag vill höra om er klockvecka i stort och smått. Om vad som är viktigt i klockvärlden för just dig.
open mic.jpg

Säg till här i tråden eller via PM så lägger jag till er på talarlistan, det går också bra att spontanprata live på onsdag. Varmt välkomna!

Tack igen, klockvänner! Ovärderligt att få prata av sig efter att ett nyförvärv inte blev riktigt som man hoppats. Återkommer givetvis med resultatet av det hela, inklusive slutgiltig recension av handlaren. Trevlig kväll!
Perfekt... jag ”bookmarkade” handlaren och var inne och kikade, verkade lovande. De borde varit tydliga med dingen som sagt. Hoppas de tar till sig av din feedback för framtida annonser. Grattis till fin klocka.

Neeeeeeeeej jag missade Clubhouse för första gången. Var helt slut och tog en tupplur efter det minns jag ingenting.

Tillbaka
Topp