#ropparHaha har inget minne av någon snooze. Måste ha blivit drogad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
#ropparHaha har inget minne av någon snooze. Måste ha blivit drogad.
Säkert @Berns som ville slippa mig för en gångs skull.#roppar
Neeeeej, jag är ju halv utan digSäkert @Berns som ville slippa mig för en gångs skull.
Ska verkligen göra det! Hade varit jätteskojDetsamma @jappdapi Hör gärna av dig när du har vägarna uppåt landet nästa gång så får vi styra upp någon form av GTG, när Corona skiten lugnat ner sig…
Tack för igår, konstigt att Dr @Denke plötsligt blev tyst bara?
Har man ingen klocka kommer läderlappen, det är sedan gammaltDu mjutade ju mig som en j*vla diktator! Allt kändes som ett redaktionsmöte på Bulletin!
Tack igen, klockvänner! Ovärderligt att få prata av sig efter att ett nyförvärv inte blev riktigt som man hoppats. Återkommer givetvis med resultatet av det hela, inklusive slutgiltig recension av handlaren. Trevlig kväll!
Är det A-dyk på sista bilden? Ser så ut. Vad är det för klocka han bär tro?
Man loggar in, lyssnar/pratar och loggar ut.Kan någon vara snäll och hiss-pitcha Clubhouse för mig.
Tack på förhand!
Som ett teamsmöte utan video. Fast ett roligt teamsmöte. Om klockor, iallafall om du loggar in på Veckans klockhändelser.Kan någon vara snäll och hiss-pitcha Clubhouse för mig.
Tack på förhand!
Ganska härlig onsdagsaktivitet.Kan någon vara snäll och hiss-pitcha Clubhouse för mig.
Tack på förhand!
Det är A-dyk. Bild från 60-talet. Mest troligt en djupmätare på armen, dykaruren var av annan storlek på den tiden. Som på denna bild.Är det A-dyk på sista bilden? Ser så ut. Vad är det för klocka han bär tro?
Vad roligt med gamla bilder på A-dyk. Jag ska försöka gräva lite i vad de kan ha använt på den tiden givet att de inte stod för sina egna klockor.Det är A-dyk. Bild från 60-talet. Mest troligt en djupmätare på armen, dykaruren var av annan storlek på den tiden. Som på denna bild.
Spännande...! Bäst att provköra ”kill-switchen” på Tactix Deltan inför morgondagen. Man vet aldrig om FI dyker upp.Imorgon pratar vi om militära ur.
https://www.clubhouse.com/join/veckans-klockhändelser/im2kjv29/xBR2LJ7Z
Välkomna kl 21.00
Coolt berätta gärna vad det där är för vapensköld....sålänge det inte är ”classified” vill säga.En Explorer med en högst personlig, men ändå stark militär koppling.
Dykare på läder, hoppas att inte stjärnmannen ser detta.
Bäst att inte fråga!Coolt berätta gärna vad det där är för vapensköld....sålänge det inte är ”classified” vill säga.