Det passar ju perfekt eftersom Clubhouse alltid sammanfaller med läggning av barnen. Då kan jag bara sätta på högtalare.@Margarinkungen ska ha högläsning ur Harry Potter och det försvunna fickuret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det passar ju perfekt eftersom Clubhouse alltid sammanfaller med läggning av barnen. Då kan jag bara sätta på högtalare.@Margarinkungen ska ha högläsning ur Harry Potter och det försvunna fickuret.
Dom ska läras i tid dom små krypenDet passar ju perfekt eftersom Clubhouse alltid sammanfaller med läggning av barnen. Då kan jag bara sätta på högtalare.
Tänkte säga att @Compiss kanske kan vara med och läsa, sen kom jag på att det är fel gamla gubbe (avataren)?@Margarinkungen ska ha högläsning ur Harry Potter och det försvunna fickuret.
Helt felTänkte säga att @Compiss kanske kan vara med och läsa, sen kom jag på att det är fel gamla gubbe (avataren)?
Var tvungen att googla,
Det var också en tanke men vi tänkte prata om semesterklockan, vilken klocka har vi kört och vad ska vi göra med samlingen efter att vi hållit oss till en klocka under så lång tid@Margarinkungen ska ha högläsning ur Harry Potter och det försvunna fickuret.
Hmm, har jag missat något??? Får man bara ha en klocka under semestern?? Jag behöver nog lyssna ikvällDet var också en tanke men vi tänkte prata om semester klockan, vilken klocka har vi kört och vad ska vi göra med samlingen efter att vi hållit oss till en klocka under så lång tid
En klocka?Det var också en tanke men vi tänkte prata om semesterklockan, vilken klocka har vi kört och vad ska vi göra med samlingen efter att vi hållit oss till en klocka under så lång tid
hade du fler än en med dig?En klocka?
Jag tänkte ta med en eller två men det blev fem.hade du fler än en med dig?
Jo men du kanske gjorde som jag och mest använde en av dom? Jag har ändå varit borta i nio veckor nu.Jag tänkte ta med en eller två men det blev fem.
Ja det blev mest G-Shock.Jo men du kanske gjorde som jag och mest använde en av dom? Jag har ändå varit borta i nio veckor nu.
Jag tog med mig Reverso, Panerai 663 och en kronograf från Rolex…
Vad var det för smart du kommit på?Mest använda denna sommar men tyvärr så lämnade den förra veckan efter efter att jag trodde jag kommit på ngt smart
Efter för många såna där rosa gin & tonic så mindes jag inte det nästa dagVad var det för smart du kommit på?
Kan ha varit att jag skulle köpa en Speedmaster och dra till månenEfter för många såna där rosa gin & tonic så mindes jag inte det nästa dag
Låter som en bra planIdag är det Onsdag och ikväll kl 21.00 kör vi Veckans på Clubhouse
https://www.clubhouse.com/join/veckans-klockhändelser/PmIoYGN5/M8NldVebLåter som en bra plan
Bara 13 timmar kvar!
Var likadant för mig, men hoppa ur och testa att kolla in igen.Spökar för mig på CH. Hör massa andra och det klipper hela tiden så jag hoppar ut