Hur kan något landa på 180600kr?JA! Vi kör Auktionsresultat som tema idag. Vad blev billigt/dyrt? Hur uttalar auktionsutroparen ”Submariner” etc...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur kan något landa på 180600kr?JA! Vi kör Auktionsresultat som tema idag. Vad blev billigt/dyrt? Hur uttalar auktionsutroparen ”Submariner” etc...
Och varför kan man inte se förhandsbuden hos BukowskisJA! Vi kör Auktionsresultat som tema idag. Vad blev billigt/dyrt? Hur uttalar auktionsutroparen ”Submariner” etc...
FantastiskaDagens dubbel @Wasabi
Den var riktigt bra, tror nog att jag ska beställa en sån. fin bildDen här. Behövde varken buda eller betala slagavgift för att få hem den. Praktiskt.
Wow säger jag baraTack för ikväll, trevligt i vanlig ordning
Nu dags för obligatoriska kvällsbadet, får hoppas den fortfarande är tät…
FOIS:en i guld är full pottDagens dubbel @Wasabi
Alltid kul att få se dina härliga klockor. Måste få ta en titt på din samling någon dagKvällens klocka. Intressant att nämna är att Richard Mille var produktledare hos Mauboussin på 90-talet när dem gjorde denna modell. Men lämnade för att grunda ett eget klockmärke. Och det gick ganska bra för hanOch dåligt för Mauboussin. Dem gick tydligen back på alla klockor dem sålde
Tack! Jag har själv svårt för muggiga bilder tagna i kökslampans bleka sken. Speedtimern förtjänar bättre än så. Några dagsljusbilder från tidigare i veckan nedan. Beställ förresten, beställ.Den var riktigt bra, tror nog att jag ska beställa en sån. fin bild
Riktigt fin i alla vinklar. Bra köp!Tack! Jag har själv svårt för muggiga bilder tagna i kökslampans bleka sken. Speedtimern förtjänar bättre än så. Några dagsljusbilder från tidigare i veckan nedan. Beställ förresten, beställ.
Rör det sig om en klocka är det alltid ur alla vinklar.Riktigt fin i alla vinklar. Bra köp!
Eller är det ”ur alla vinklar”?
Riktigt fin den där!Tack! Jag har själv svårt för muggiga bilder tagna i kökslampans bleka sken. Speedtimern förtjänar bättre än så. Några dagsljusbilder från tidigare i veckan nedan. Beställ förresten, beställ.
Men va fan.. nu gjorde du mig mer sugen får pallra mig till ADn och beställa en. Vad är det för ref. på den? Och hur mycket gav du för den om jag får fråga?Tack! Jag har själv svårt för muggiga bilder tagna i kökslampans bleka sken. Speedtimern förtjänar bättre än så. Några dagsljusbilder från tidigare i veckan nedan. Beställ förresten, beställ.
Ja ju mer information desto bättre. Här är Hodinkees variant som jag nämnde igår och personligen gillar. (Framförallt ”Things to know” och deras beskrivning av det aktuella objektet)Vi gick ju in lite på hur man ska marknadsföra produkter samt hur man ska auktionera ut klockorna på ett bättre, inbjudande sätt. Precis som Auriel gör på Phillips.
tex, på en Batman behöver man inte skriva så mkt om klockan i sig. Då den är så pass ny och fullset. Jämför hulken-annonsen hos Bukowskis med Batman-annonsen från Phillips. Vilken skillnad! Länkar på annonserna samt screenshots finns bifogat längst ner. som ni ser så rymmer Bukowskis information på en screensshot. Medan på Phillips annons så blev det över screenshots.
Helt annan klass på annonsen jämfört med våra svenska sajterJa ju mer information desto bättre. Här är Hodinkees variant som jag nämnde igår och personligen gillar. (Framförallt ”Things to know” och deras beskrivning av det aktuella objektet)
Om de även hade haft en video på objektet hade det blivit riktigt bra.
Vad roligt!Imorgon får vi finbesök av Georgios från Kaplans i Clubhouse
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3972
Vi ska såklart prata om deras auktion som går av stapeln nu på lördag den 13 November.
Skriv ner frågor eller ställ dem direkt till Georgios imorgon.