• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Clubhouse

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Trevligt 😀 Ska bli riktigt intressant!
Vi fĂ„r klura ut en massa bra frĂ„gor till dig tills dess👍

Jag försökte vĂ€nda in det pĂ„ dina bilar istĂ€llet , men dom andra Ă€r mer intresserade av klockor av nĂ„n lustig anledning đŸ€”đŸ˜
Haha! Fair enough!
Men ja, kom gÀrna pÄ lite bra frÄgor sÄ att jag kan komma med Ätminstone halvdana svar.
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Nu ligger det en lĂ€nk till kommande Onsdags Clubhouse, dĂ€r @Anders Forsberg frĂ„n KarlJohan Auktioner Ă€r med 🙂
 

Fadershan

Patek
Nu ligger det en lĂ€nk till kommande Onsdags Clubhouse, dĂ€r @Anders Forsberg frĂ„n KarlJohan Auktioner Ă€r med 🙂
SÄ jÀkla kul! Woop woop!
 

Fadershan

Patek
Hej och bump!

Har vi marknadsfört kvÀllens gÀst nÄgot mer Àn ovan? Vore ju kul och det blev lite tryck samtidigt som jag tror mÄnga Àr intresserade av Àmnet dÄ mÄnga faktiskt handlar pÄ auktioner! :) NÄgon blÀnkare i annan trÄd eller ett eget inlÀgg nu sÄ hÀr inför kvÀllen? Ses ikvÀll!
 

Flecktarn

Audemars
2-Faktor
Hej och bump!

Har vi marknadsfört kvÀllens gÀst nÄgot mer Àn ovan? Vore ju kul och det blev lite tryck samtidigt som jag tror mÄnga Àr intresserade av Àmnet dÄ mÄnga faktiskt handlar pÄ auktioner! :) NÄgon blÀnkare i annan trÄd eller ett eget inlÀgg nu sÄ hÀr inför kvÀllen? Ses ikvÀll!
Helt rÀtt, jag la en blÀnkande i Vad för du och din klocka. @Berns kanske kan skjuta ut nÄgot pÄ Insta via Veckans klockhÀndelser?
 

Fadershan

Patek

roosterman

G-shock
2-Faktor

Vinterdykarn

KS Explorers Club
LÀgger upp bild pÄ dagens/kvÀllens dinka.
Sitter i ett dunkelt hörn av huset sÄ bildkvaliteten blev lite dÀrefter.
tempImagegyAB0Q.jpg
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Tack igen för att jag fick chans att delta!
Verkligen supertrevligt! :)

Och som jag sade nÀr vi var live sÄ Àr alla mer Àn vÀlkomna att skjuta auktionsrelaterade frÄgor min vÀg om ni skulle ha nÄgra.

PÄ Äterhörande!
Tack för att du var med😃
DĂ€r ser man hur snabbt en timme gĂ„r nĂ€r det Ă€r intressant 😉
 

Fadershan

Patek
Tack igen för att jag fick chans att delta!
Verkligen supertrevligt! :)

Och som jag sade nÀr vi var live sÄ Àr alla mer Àn vÀlkomna att skjuta auktionsrelaterade frÄgor min vÀg om ni skulle ha nÄgra.

PÄ Äterhörande!

Tack för att du var med😃
DĂ€r ser man hur snabbt en timme gĂ„r nĂ€r det Ă€r intressant 😉
Verkligen! Hade lÀtt kunnat slÄ ihjÀl mer tid!

Dagens var en Airman

1652309505050.png
 

bag

Panerai
Veckans Ă€mne🙂
Vilken Àr din "fula ankungen" -klocka och framförallt varför Àr den det?
Kom med och snacka loss😃

Den hĂ€r tĂ„ls att fundera pĂ„. đŸ€”
 
Topp