• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Crossfit & relaterad träning.

Kadambo

Omega
Hemskt - Missat träningen och testen av 17.3 i lördags, så fick "one shot one kill" idag. Fick pacet helt fel, så fick bara 47 reps, trots jag formodentligt hade snatchet den sista och fått de 7 ekstra C2B. Rookie-mistake.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Hemskt - Missat träningen och testen av 17.3 i lördags, så fick "one shot one kill" idag. Fick pacet helt fel, så fick bara 47 reps, trots jag formodentligt hade snatchet den sista och fått de 7 ekstra C2B. Rookie-mistake.
Har inte heller haft tid att träna på hela veckan. Blir ett snabbförsök idag
 
Jag kommer ihåg 12.3, DEN var jobbig!!:D

559369_253162874774521_1740622057_n.jpg
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Såg 17.3 nu. störande upptrappning av vikterna. Har aldrig ryckt mer än 80 kg. Får väl prova ändå.
 

lofgreno

Audemars
Vad tror ni det blir för repris i år då? Snart dags för lite Double Unders va? :)

Själv var jag tvungen att hoppa open i år pga skadad axel. Men nästa år då jävlar!
 

lofgreno

Audemars
Hur brukar det vara med sånt som kräver lite mer specifika maskiner? Rodd / Assault bike?
Rodd kommer i princip alltid men Assault bike har aldrig vart med mig veterligen...
Följande repriser har körts förut:
12.5 = 11.6
13.3 = 12.4
14.1 = 11.1
15.2 = 14.2
16.5 = 15.5
15.5 var bland det jävligaste jag nånsin gjort... :)
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Rodd kommer i princip alltid men Assault bike har aldrig vart med mig veterligen...
Följande repriser har körts förut:
12.5 = 11.6
13.3 = 12.4
14.1 = 11.1
15.2 = 14.2
16.5 = 15.5
15.5 var bland det jävligaste jag nånsin gjort... :)

Borde väl komma något med rodd på 4 eller 5 då. Och så saknas väl fortfarande klassiker som DU och HSPU? Wall balls?
 

Kadambo

Omega
17.4: Körde båda lördag och idag - gick åt helvete lördag, och hunnit inte att recover till idag. Får bli nöjd med 170 reps :banghead:
 

lofgreno

Audemars
Jaha, då hade man rätt då på 17.4.
Vad tror ni om 17.5 då? Thrusters & Double Unders har ju inte vart än och det brukar ju bli en "couplet". :)
Kanske: 21-18-15-12-9-6-3. Thrusters (43kg) & Double unders?
Fast blir ju för få DU´s... :)
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Jaha, då hade man rätt då på 17.4.
Vad tror ni om 17.5 då? Thrusters & Double Unders har ju inte vart än och det brukar ju bli en "couplet". :)
Kanske: 21-18-15-12-9-6-3. Thrusters (43kg) & Double unders?
Fast blir ju för få DU´s... :)
Menar det. Sa ju chipper! Tror fortfarande att 17.5 blir thruster med hantlar & cal row.
Ännu värre med cal assault bike men tror inte att dom räknar med att alla har assaultbikes.
27-21-15-9 eller 27-24-21-18-15-12-9-6-3 tror jag repsen blir
 

lofgreno

Audemars
Menar det. Sa ju chipper! Tror fortfarande att 17.5 blir thruster med hantlar & cal row.
Ännu värre med cal assault bike men tror inte att dom räknar med att alla har assaultbikes.
27-21-15-9 eller 27-24-21-18-15-12-9-6-3 tror jag repsen blir
Men tror du verkligen att dom kör mer hantlar nu? Jag tror det blir gamla hederliga Thrusters med stång men vi får se. Double Unders tror jag inte heller dom skippar. Assault bike tror jag inte kommer överhuvudettaget, som du säger. Känns inte som det räknas som std utrustning på boxarna...
Asså det andra repsantalen från 27 ned till 3 låter ju helt galet btw... :)
 
Topp