Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina kronskydd och bortsning på luggarna men ser inte orörd ut i min mening. Haft tre stycken samtliga i fint skick varav en orörd men bilden kan ju luras ocksåDet står opolerad, någon som har kunskap och kan bekräfta det?
https://www.chrono24.se/rolex/gmt-master-ii-16710-coke-unpolished--id7663324.htm
Ser 100% ut.Det står opolerad, någon som har kunskap och kan bekräfta det?
https://www.chrono24.se/rolex/gmt-master-ii-16710-coke-unpolished--id7663324.htm
Ser 100% ut.
Fina kronskydd och bortsning på luggarna men ser inte orörd ut i min mening. Haft tre stycken samtliga i fint skick varav en orörd men bilden kan ju luras också
I ett läge där man själv ändå inte ser om klockan är opolerad eller inte, så kan jag i alla fall konstatera att denna ser ut som de ska. Köp.Lite delade meningar om poleringen, skulle verkligen vilja ha en orörd 16710 men blir väl svårt att få det svart på vitt.
Ligger något i det du säger! TackI ett läge där man själv ändå inte ser om klockan är opolerad eller inte, så kan jag i alla fall konstatera att denna ser ut som de ska. Köp.
Såld.Helt fantastisk !
Ska du sälja?
Okej.
Är inne på samma spår som glassen men tycker att kronan på spännet ser väldigt hyvlad ut. Skulle egentligen behöva bättre bilder.Okej.
Tycker du klockan jag länkade ser opolerad ut, om man får fråga?
Tycker att du ska köpa den, så kan jag köpa den av dig efter två veckor, när du har tröttnatLite delade meningar om poleringen, skulle verkligen vilja ha en orörd 16710 men blir väl svårt att få det svart på vitt.
Vi kom precis överens om en affärTycker att du ska köpa den, så kan jag köpa den av dig efter två veckor, när du har tröttnat
Den du köper är lika fin tycker jag. Hoppas du blir nöjd!Helt fantastisk !
Ska du sälja?
Roligt att höra jag är riktigt kass på allt med polering osv, den är nyservad också så det känns bra iaf. Det enda som stör mig är den gamla claspen.Den du köper är lika fin tycker jag. Hoppas du blir nöjd!
Och det där är varför det är trevligare med lite repor än nypolerat hos svensk AD.Sea-Dweller som nyligen blivit servad hos Rob E
Yes indeedOch det där är varför det är trevligare med lite repor än nypolerat hos svensk AD.
Ad-servad eller italienservad?Roligt att höra jag är riktigt kass på allt med polering osv, den är nyservad också så det känns bra iaf. Det enda som stör mig är den gamla claspen.
AD. Annars skulle det vara skitsnackAd-servad eller italienservad?
Håller helt med, men får hoppas att det inte bara är rob som varit på och polerat den.Och det där är varför det är trevligare med lite repor än nypolerat hos svensk AD.
Här man skall använda forumets Anmäl-funktion. Usch!
Hemmagnuggare! Se och njut!
Vänta du bara till den förste glada hemmapularen lägger upp en film hur man ”snyggar till” en Daylight.Här man skall använda forumets Anmäl-funktion. Usch!
Denna hemska tanke, tom svårare att polera än en sportrolex med sina plana borstade ytor...Vänta du bara till den förste glada hemmapularen lägger upp en film hur man ”snyggar till” en Daylight.
@AurumNågon som har kunskap att uttala sig om denna klocka?
Bra/dålig polering?
Tacksam för svar!
Bas
Den ser lite rund ut i fasningen mellan bezelen och boetten dvs man skall tydligt se att det är en octagon . Ref första bilden.Någon som har kunskap att uttala sig om denna klocka?
Bra/dålig polering?
Inte mina bilder!
Tacksam för svar!
Bas