• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Köpte denna idag - bör landa imorgon eller i övermorgon! :)
252727795_aedcfca8-8f88-4895-8254-4bdbd4b7354b.jpg
 

Psykel

Patek
Jahapp, blev visst till att klicka hem en till klocka från tratten idag (har ett helt gäng bevakningar kvar för idag dessutom, så kanske inte den sista).
Eweco Lyx som ser ut att vara i fint skick bortsett från repigt glas. Spana in luggarna! Härligt mulliga! Hoppas på 33-36mm bredd och 18mm luggar. Känner att jag vill ha en klocka i den storleken med feta luggar! :D
IMG_3528.JPG

16mm (skulle jag tro) perlon som bonus! Blir väl till att köra det i ultraljudstvätt ett par gånger! :D
 

Rolfen

Rolex
Jahapp, blev visst till att klicka hem en till klocka från tratten idag (har ett helt gäng bevakningar kvar för idag dessutom, så kanske inte den sista).
Eweco Lyx som ser ut att vara i fint skick bortsett från repigt glas. Spana in luggarna! Härligt mulliga! Hoppas på 33-36mm bredd och 18mm luggar. Känner att jag vill ha en klocka i den storleken med feta luggar! :D
IMG_3528.JPG

16mm (skulle jag tro) perlon som bonus! Blir väl till att köra det i ultraljudstvätt ett par gånger! :D
Ser riktigt trevlig ut. Perlonband brukar jag slänga med i tvätten (ta av spännet först), blir bara bättre (mjukare och snyggare) av det.
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Grattis, ja den såg fin ut! 200 meter också. Jag var bara lite osäker på om den var för mörkt och "tråkigt" grå, annars hade du fått det tuffare att vinna. :) Men förhoppningsvis skiner den upp i bra ljus!
Riktigt coolt med 200m på en så smäcker klocka. Tror och hoppas att just blandningen av det grå och guldet ger en ball effekt. Vi får se när den anlänt :)
 

SlimDavid

Breitling
Jahapp, blev visst till att klicka hem en till klocka från tratten idag (har ett helt gäng bevakningar kvar för idag dessutom, så kanske inte den sista).
Eweco Lyx som ser ut att vara i fint skick bortsett från repigt glas. Spana in luggarna! Härligt mulliga! Hoppas på 33-36mm bredd och 18mm luggar. Känner att jag vill ha en klocka i den storleken med feta luggar! :D
16mm (skulle jag tro) perlon som bonus! Blir väl till att köra det i ultraljudstvätt ett par gånger! :D
Grattis! Det var ett riktigt kap om den går vettigt. Jag var och nosade för att undvika att det blev rena rånet, och jag är väldigt säker på att den är fullstor.
Satsa på den misshandlade kronan också! ;-)
 

Psykel

Patek
Grattis! Det var ett riktigt kap om den går vettigt. Jag var och nosade för att undvika att det blev rena rånet, och jag är väldigt säker på att den är fullstor.
Satsa på den misshandlade kronan också! ;-)
Tack! Men blev nog rena rånet ändå! 175kr med frakt är inte så dumt, även om den inte skulle gå bra.
 

Rulle

Audemars
Skall bli kul att få hem den här Certina DS Quartz Titanium.
20170806_170410.png

Var på utbildning i fredags och instruktlren hade exakt en sådan..
End of life funktionen hade satt igång och hoppade massa sekunder hela tiden..
Jag blev tokig och fick säga till han att gå å fixa batteriet
Fick som svar "de har varit så i en vecka.. får vål fixa det i helgen" haha
 

Rolfen

Rolex
Fyndens tid är inte förbi! Ropade in denna Omega Geneve för 875kr, troligtvis gick den så billigt på grund av denna mening i annonsen: "Behöver batteribyte annars ska den fungera." [sic]. Fungerade fint med en uppdragning. :) Kom på ett sunkigt läder med original Omega spänne men jag satte på en länk istället.
OmegaGeneveSilver.jpg
 

Psykel

Patek
Fyndens tid är inte förbi! Ropade in denna Omega Geneve för 875kr, troligtvis gick den så billigt på grund av denna mening i annonsen: "Behöver batteribyte annars ska den fungera." [sic]. Fungerade fint med en uppdragning. :) Kom på ett sunkigt läder med original Omega spänne men jag satte på en länk istället.
OmegaGeneveSilver.jpg
Grymt, grattis! Spanade (naturligtvis) på den, jag med! Kul att den gick så pass billigt!
 

mking123

Breitling
Fyndens tid är inte förbi! Ropade in denna Omega Geneve för 875kr, troligtvis gick den så billigt på grund av denna mening i annonsen: "Behöver batteribyte annars ska den fungera." [sic]. Fungerade fint med en uppdragning. :) Kom på ett sunkigt läder med original Omega spänne men jag satte på en länk istället.
OmegaGeneveSilver.jpg
Grattis till ett bra köp! Vart hittade du på denna? Riktigt fynd. Jag skulle köpt några snygga perlonstraps. Det har jag till mina mindre ur, funkar perfekt och kul att byta utseende. Jag har köpt mina straps från Strapville.
 
Topp