Haha sant men jag visste inte att man måste redovisa summan och vart man fyndat de såkallade fyndetHur vet vi att det är ett fynd när vi varken vet vad det är eller vad du pröjsat?
Men dagens fynd är en Nos Certina ds3 med prislappen baktill !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha sant men jag visste inte att man måste redovisa summan och vart man fyndat de såkallade fyndetHur vet vi att det är ett fynd när vi varken vet vad det är eller vad du pröjsat?
_TUNG_Haha sant men jag visste inte att man måste redovisa summan och vart man fyndat de såkallade fyndet
Å mitt tidigare fynd för att klargöra lite bättre för dom som inte märkte något.Hur vet vi att det är ett fynd när vi varken vet vad det är eller vad du pröjsat?
Helt klart fyndpris! Kikat på den live? Koolt med dold krona.
Nu hamnar den ju lite i skuggan av en tvärfet Certina, men 300 kr (plus avgifter) måste vara okej för en gammal, fungerande, Eterna på NSA-länk?
Helt klart fyndpris! Kikat på den live? Koolt med dold krona.
Nope, inte sett live.
Vet ju att @ANALOGUE har (hade?) en sån här som jag verkligen gillar. Helt ärligt så tycker jag att denna (åtminstone på bild) ser lite för trist ut.
Eventuellt blir det bara länken som stannar.
Sjukt fin!Haha sant men jag visste inte att man måste redovisa summan och vart man fyndat de såkallade fyndet
Snyggt! GratulerarVar nog lite av ett fynd ändå...
Tavlan är inte 100% jämn i "mattheten" men överlag är är skicket riktigt fint både i tavlan och boetten! Originalglaset måste bytas omgående dock... Kan man köpa original?
Passar ok på gris
Grym! Grattis.Var nog lite av ett fynd ändå...
Tavlan är inte 100% jämn i "mattheten" men överlag är är skicket riktigt fint både i tavlan och boetten! Originalglaset måste bytas omgående dock... Kan man köpa original?
Passar ok på gris
Härlig! Grattis ska den någon gång lämna så får du gärna hojta!Var nog lite av ett fynd ändå...
Passar ok på gris
Mycket bra!!! Så snygg med blå tavla! Vill ha!Haha sant men jag visste inte att man måste redovisa summan och vart man fyndat de såkallade fyndet
Tackar ! Håller med dig , tror den blåa varianten är snyggast i mina ögon sett !Mycket bra!!! Så snygg med blå tavla! Vill ha!
Betalade du loppispriser för de två?? Sherpan, vilken jackpot. Grattis!!Hamnade på antik marknad, Certina åkte med på köpet. Den var lite skoj med svensk dag. Fast lite mek ska det nog till för att få den OK
Inte riktiga loppispriser men 2 lök för båda är jag mer än nöjd med.Betalade du loppispriser för de två?? Sherpan, vilken jackpot. Grattis!!
Inte riktiga loppispriser men 2 lök för båda är jag mer än nöjd med.
Wow!Inte riktiga loppispriser men 2 lök för båda är jag mer än nöjd med.
Snyggt jobbat!Inte riktiga loppispriser men 2 lök för båda är jag mer än nöjd med.
Bra där!Köpte denna idag på retromässa för 1500kr.
Fungerar som den ska och fint patinerad..
Tack!Bra där!
Gick väl en på auktion bara häromdagen för en bra bit över det och utan lika charmig patina.
Var nog lite av ett fynd ändå...
Passar ok på gris
Haha dealDen er tyvar fake, skicka den til mig och jeg skal bortskaffe dem for dig
Den er vældig fin, tror det er en ref. 2937 de kom med dissa Ranchero inspirerede tavlar
Du kan få glas ved https://www.cousinsuk.com men du skal kende ref.
Hvis det er ref. 2937, er det dette glas:
@Aurum , apropå min ref 2749 vi diskuterade för ett tag sedan. Denna tycks ha samma tillverkningsteknik/plätering som min;Fik denna på Bruun Rasmussen i lot med 2 Omega
Ref. 2705, cal. 266 fra ca. 1954, knapt 36 mm
Ja, var ju tavlan i den boetten jag var emot iofs.@Aurum , apropå min ref 2749 vi diskuterade för ett tag sedan. Denna tycks ha samma tillverkningsteknik/plätering som min;
https://klocksnack.se/threads/tråde...ör-ditt-vintageköp.73598/page-45#post-2342146