• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

803ED161-A948-40D1-A5F1-D88D48EF10EF.jpeg
En Omega suverän spegel 40x20cm
Hur fyndigt är inte de nu när suveränklockorna skjuter i höjden :rolleyes:

Var nog lite av ett fynd ändå... :)
Tavlan är inte 100% jämn i "mattheten" men överlag är är skicket riktigt fint både i tavlan och boetten! Originalglaset måste bytas omgående dock... Kan man köpa original?
IMG_20190201_143149.jpg

Passar ok på gris ;)
IMG_20190201_143458.jpg

Den er tyvar fake, skicka den til mig och jeg skal bortskaffe dem for dig :D
Den er vældig fin, tror det er en ref. 2937 de kom med dissa Ranchero inspirerede tavlar

Du kan få glas ved https://www.cousinsuk.com men du skal kende ref.

Hvis det er ref. 2937, er det dette glas:
upload_2019-2-2_15-58-44.png

Om jag har fått det rätt nu så ska det vara Omega original glas ”Nr 7” till 2937.
Edit: Dvs det var vad det hette förr i tiden

Senast ändrad:
Som vanligt med mig så är detta inget ”fynd” prismässigt kanske, men en trevlig klocka som fångade mitt öga i varje fall. Vattentät Wally med gilt-tavla (väl?). Trodde länken skulle fungera som en bonklip men jag hade fel där...
74F263EC-3488-41AF-A1CC-1EA537CB57A2.jpeg
Hade bestämt mig för att buda hem den, men det gick inte så bra... Såg riktigt härlig ut! Fungerar den?

Som vanligt med mig så är detta inget ”fynd” prismässigt kanske, men en trevlig klocka som fångade mitt öga i varje fall. Vattentät Wally med gilt-tavla (väl?). Trodde länken skulle fungera som en bonklip men jag hade fel där...
74F263EC-3488-41AF-A1CC-1EA537CB57A2.jpeg

Hade bestämt mig för att buda hem den, men det gick inte så bra... Såg riktigt härlig ut! Fungerar den?

Tänkte också buda hem den där.. Grym! :D

Tillbaka
Topp