• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

1E46548F-F937-443F-8DDA-4AFAC4B4790B.jpeg

...och på tal om ”varför”, förresten. Denna lyckades jag vinna tidigare ikväll.
Lade ingångsbud (enbart ingångsbud) när den först kom upp och satt sedan och hoppades på att någon skulle bjuda över in i det sista.
Säkert värd 300kr plus avgifter, men ”varför” ekar lik förbannat. ;)
Asläcker ju! :D

1E46548F-F937-443F-8DDA-4AFAC4B4790B.jpeg

...och på tal om ”varför”, förresten. Denna lyckades jag vinna tidigare ikväll.
Lade ingångsbud (enbart ingångsbud) när den först kom upp och satt sedan och hoppades på att någon skulle bjuda över in i det sista.
Säkert värd 300kr plus avgifter, men ”varför” ekar lik förbannat. ;)
Varför?
För det första, coolt med ett damur (?) som har en tavla värd ett golvur!
För det andra, ascoolt namn! Zenitissimo, obetalbart!
För det tredje, raggarlänk! Say no more!

Varför?
För det första, coolt med ett damur (?) som har en tavla värd ett golvur!
För det andra, ascoolt namn! Zenitissimo, obetalbart!
För det tredje, raggarlänk! Say no more!
Raggarlänken tänkte jag nog smälta ner.
Inte för att jag tror att den är guld eller så, utan bara för att världen ska slippa den! ;)
Det blir nog något finare band och sen försöka prångla den på frun. Känns som omöjligt uppdrag!

Se där!
Gör sig bättre bilderna från @Tripeiro. än från auktionsverket.
Vi får väl se när den dimper ned i lådan.
Den var riktigt fin, blev dock catch and release för mig, jag personligen saknade en dimension. Kanske lite diamanter? Högst personligt alltså. Men, för priset så är det solklart ett grymt fynd. Min gick på 2800 nånting (inkl frakt och klubbavgift, 2200kr naket) och var visserligen i nära mint med originalband! Den gick fort här på KS med ett antal PM, så köper var ju super!

Fynd vet jag inte, men fungerar inte, går inte att ställa och fläckar på insidan av glaset. Får hoppas uris får ordning på den :)
Plus är att den är pre Tag och boetten ser skarp ut.
IMG_20190222_220007.jpg
Ser inte ut som att alla fläckarna är på glaset men kom gärna med en uppföljning så får vi se!

Fynd vet jag inte, men fungerar inte, går inte att ställa och fläckar på insidan av glaset. Får hoppas uris får ordning på den :)
Plus är att den är pre Tag och boetten ser skarp ut.
IMG_20190222_220007.jpg
Såldes inte den på tradera för en tid sedan (månader)? Vill minnas att jag budade på den. Hoppas du får ordning på den.

Tillbaka
Topp