Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undra hur många som velat köpa...Vi är nog många som vill veta vad det är @larra64! Up med bilder!
Visst rycker det i köpfingret, även på den usla intetsägande bilden!Undra hur många som velat köpa...
Hittills bara en. Måste uppenbart fixa bilder då jag landat i norr igen.Undra hur många som velat köpa...
Skönt att röra sig ensam på något ställe .Också många som vill vet var i hela friden denna antikhandlare hållet till
Undra hur många som velat köpa...
Det bryr jag mig inte speciellt mycket om, boett och tavla är viktigare.Vore ju ytterst coolt om det visade sig vara en Lemania 15tl eller liknande.
Skruva upp den o kika vet ja! Å så bilder!Köppäbävisan? Här kommer bilden. Kronografen Brage. Ska bli intressant att se vilket verk den ha. Är det ngn som vet ngt?
Kom igen , blotta verket !Skruva upp den o kika vet ja! Å så bilder!
Wow den var fet!Köppäbävisan? Här kommer bilden. Kronografen Brage. Ska bli intressant att se vilket verk den ha. Är det ngn som vet ngt?
Proportionerna gör att den ser liten ut iallafall, subsekunden når nästan hela vägen till centrumet av tavlan?Vann just dessa och tyckte 4500 ex trakt för båda var bra, men då frågar @Fadershan om Omegan är 32mm....? WHAT? Har haft sån jävla oflyt så säkert men visste inte ens att det fanns.... Vad tror ni som har bättre koll än jag?
Bjöd & följde en bit jag med - gratulerar. Seamastern ser mysig ut under sitt glas.. jag tror att vinkeln spelar ett spratt på proportionerna & känslan av storleken.Vann just dessa och tyckte 4500 ex trakt för båda var bra, men då frågar @Fadershan om Omegan är 32mm....? WHAT? Har haft sån jävla oflyt så säkert men visste inte ens att det fanns.... Vad tror ni som har bättre koll än jag?
Kan den kanske vara 34mm? Fina köp tycker jag!Vann just dessa och tyckte 4500 ex trakt för båda var bra, men då frågar @Fadershan om Omegan är 32mm....? WHAT? Har haft sån jävla oflyt så säkert men visste inte ens att det fanns.... Vad tror ni som har bättre koll än jag?
34mm var det jag tog för givet, och är den storlek jag föredrar. Får väl se antar jag...Kan den kanske vara 34mm? Fina köp tycker jag!
Kom igen , blotta verket !
Finns inget här ute som säger vad det är, men urmakaren sa att det kunde finnas längre in. Svaret är att det troligen är ett Valjoux.Skruva upp den o kika vet ja! Å så bilder!
Hur stor är boetten? Hur ser tavlan ut under glaset? Det är en rätt dyr kronograf du hittat där.Finns inget här ute som säger vad det är, men urmakaren sa att det kunde finnas längre in. Svaret är att det troligen är ett Valjoux.
Ser riktigt fint ut, caliber märkningen kan finnas under balansen. Har du en lupp så kika där.Finns inget här ute som säger vad det är, men urmakaren sa att det kunde finnas längre in. Svaret är att det troligen är ett Valjoux.
Valjoux 22Finns inget här ute som säger vad det är, men urmakaren sa att det kunde finnas längre in. Svaret är att det troligen är ett Valjoux.
Ett "modernare" Valjoux 22 med tanke på incablocket, snygg klocka och ett bra verk.Finns inget här ute som säger vad det är, men urmakaren sa att det kunde finnas längre in. Svaret är att det troligen är ett Valjoux.
Tack för info.Ett "modernare" Valjoux 22 med tanke på incablocket, snygg klocka och ett bra verk.
Finns inget här ute som säger vad det är, men urmakaren sa att det kunde finnas längre in. Svaret är att det troligen är ett Valjoux.
Vann just dessa och tyckte 4500 ex trakt för båda var bra, men då frågar @Fadershan om Omegan är 32mm....? WHAT? Har haft sån jävla oflyt så säkert men visste inte ens att det fanns.... Vad tror ni som har bättre koll än jag?
Ja vi får se. Jag hoppas såklart 34mm. Ringde och bad dem mäta men tydligen svårt. 35mm utan krona, 35mm med krona, 28mm tavla och 42mm lug till lug...Det kan være sub-seconds versionen af ref. 2828, som er 32mm.
Jeg har denne, som min kæreste bærer af og til:
https://www.instagram.com/p/Bo1RopanG2_/?igshid=1k1msn2xeiqlm
Ja vi får se. Jag hoppas såklart 34mm. Ringde och bad dem mäta men tydligen svårt. 35mm utan krona, 35mm med krona, 28mm tavla och 42mm lug till lug...