• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

61D9F820-F9A3-4E8F-A87F-58C7012DDB79.jpeg

Trevlig dead beat seconds Moser & Cie från 50-talet hittad på Chrono24. Annorlunda komplikation som fortfarande går att hitta till rimlig peng.

Vann just dessa och tyckte 4500 ex trakt för båda var bra, men då frågar @Fadershan om Omegan är 32mm....? WHAT? Har haft sån jävla oflyt så säkert men visste inte ens att det fanns.... Vad tror ni som har bättre koll än jag?
Screenshot_20190617_214549.jpg
Screenshot_20190617_214528.jpg
Proportionerna gör att den ser liten ut iallafall, subsekunden når nästan hela vägen till centrumet av tavlan?
Omega-loggan väldigt nära texten också?
Edit: eller är det vinkeln/ annat som spelar ett spratt?
Vet faktiskt inte, men något känns knas med proportionerna

Vann just dessa och tyckte 4500 ex trakt för båda var bra, men då frågar @Fadershan om Omegan är 32mm....? WHAT? Har haft sån jävla oflyt så säkert men visste inte ens att det fanns.... Vad tror ni som har bättre koll än jag?
Screenshot_20190617_214549.jpg
Screenshot_20190617_214528.jpg
Bjöd & följde en bit jag med - gratulerar. Seamastern ser mysig ut under sitt glas.. :) jag tror att vinkeln spelar ett spratt på proportionerna & känslan av storleken.

Tillbaka
Topp