• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

Psykel

Patek
Fick äntligen hem den här skönheten! Hoppas ett batteribyte räcker för att få igång den.
227E809B-4F4C-49F5-ADBD-AA3659834A43.jpeg
 

Norken

Panerai
2-Faktor
Absolut prisvärt! Hade span på den och tyckte det var märkligt att den slutade så billigt. Glycinen, Certinorna och Tissoterna är ju värda mer tillsammans, kan man tycka.
Precis, plus Candino Quartz, en Roamer micro quartz och fungerande Lanco tank. Fick även med lite bonus i band, flexlänkar som inte syntes i annonsen (samt en fake Omega som jag kasserade direkt).
 

Psykel

Patek
Tycker jag var ett riktigt bra fynd. Håller tummarna för att den funkar :) En tank låter ju inte heller helt fel.
Den är förresten från 1978. Har med mig gamla batteriet så jag kan köpa nytt på vägen hem. Håller tummarna!
Den andra klockan är från 1986, tvåtons (med okej guldplätering kvar) och med rätt trevlig struktur på tavlan. Dock är låset på originallänken paj, och den hade inget batteri så måste googla lite för att lista ut vad jag behöver.
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Den är förresten från 1978. Har med mig gamla batteriet så jag kan köpa nytt på vägen hem. Håller tummarna!
Den andra klockan är från 1986, tvåtons (med okej guldplätering kvar) och med rätt trevlig struktur på tavlan. Dock är låset på originallänken paj, och den hade inget batteri så måste googla lite för att lista ut vad jag behöver.
Ditt svar skola di finna om di söker i seikoreferenstråden ;)
Vad är det för urverk i dem?
 
Topp