• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

Absolut, se nedan. Kronan fäster inte riktigt dock så ska kolla närmare på det.
FC820A4B-04CD-4F27-8003-83050ABC1A7D.jpeg

C0D5752A-C9D7-4BD0-A396-F23D1EE1C32E.jpeg
Ser inte ut att vara rätt krona. Tror det ska vara krona lite mer likt CWC . Lite större med invändig gänga. Som på MRP SA boetterna.

E4185891-4BFD-4FED-958A-A8B34095CC0D.jpeg

Vann precis denna baserat på en annons där första bilden var en av baksidan tagen från långt håll och rubriken var kort och gott ”Klocka”.

Nu blev det knappast ett herrejösses-fynd ändå (vad är nånsin hemligt?), men jag är väldigt nöjd eftersom jag velat ha en länge.

Senast ändrad:

Vann precis denna baserad på en annons där första bilden var en av baksidan tagen från långt håll och rubriken var kort och gott ”Klocka”.

Nu blev det knappast ett herrejösses-fynd ändå (vad är nånsin hemligt?), men jag är väldigt nöjd eftersom jag velat ha en länge.
Gratulerar å det varmaste, jag var som sagt med och budade men gav mig för tidigt....
Riktigt cool klocka och som du säger inte världens mest beskrivande annons, det är väl för mycket att hoppas på att man skall vara den enda KS:aren som trålar alla konstiga annonser på tratten... :p

Vann precis denna baserat på en annons där första bilden var en av baksidan tagen från långt håll och rubriken var kort och gott ”Klocka”.

Lite herrejösses? Men du är nog bortskämd iom att du hittat en Zenith Defy gratis ;)
Stort grattis till en ball klocka!

Gratulerar å det varmaste, jag var som sagt med och budade men gav mig för tidigt....
Riktigt cool klocka och som du säger inte världens mest beskrivande annons, det är väl för mycket att hoppas på att man skall vara den enda KS:aren som trålar alla konstiga annonser på tratten... :p

Ja, det är nog ganska ofta som vi clashar.
Oavsett om vi faktiskt har koll på det eller ej.
Du tar nästa! ;)

Lite herrejösses? Men du är nog bortskämd iom att du hittat en Zenith Defy gratis ;)
Stort grattis till en ball klocka!

Hahah!
Zenithen ja... Den är så dålig så det räknas knappt. Borde sätta igång med renoveringen snart nån gång!

Men jo, visst var nog detta ganska bra ändå. Hade dålig koll på vad de låg på nu för tiden. Hade full fokus på att den var gul och precis hur bra den kommer att se ut på en riktig sommararm. ;)

Kul! Hade span på den men vågade inte med tanke på brist på historik på säljaren och att den andra annonsen han hade uppe var på 8000:- i gamla femhundringar. Kändes mysko på något vis.

Proportionerna gör att den ser liten ut iallafall, subsekunden når nästan hela vägen till centrumet av tavlan?
Omega-loggan väldigt nära texten också?
Edit: eller är det vinkeln/ annat som spelar ett spratt?
Vet faktiskt inte, men något känns knas med proportionerna

Bjöd & följde en bit jag med - gratulerar. Seamastern ser mysig ut under sitt glas.. :) jag tror att vinkeln spelar ett spratt på proportionerna & känslan av storleken.

Kan den kanske vara 34mm? Fina köp tycker jag!

Vi får at se :)

Det kunne fint bare være et dårligt foto...
34mm guld på stål. Grym tavla.
Mkt mysig tank också
IMG_20190625_134434.jpg
IMG_20190625_134404.jpg
IMG_20190625_134340.jpg

Kul! Hade span på den men vågade inte med tanke på brist på historik på säljaren och att den andra annonsen han hade uppe var på 8000:- i gamla femhundringar. Kändes mysko på något vis.

9E0AECDD-9A08-4610-B232-FB56F13E2FAE.jpeg

Ska nog börja gambla på sport istället! :banghead:
Men... On the flipside så kanske jag snart kommer kunna rapportera om hur bra Traderas köparskydd funkar! ;)

Tillbaka
Topp