Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror det är en Nivadaboett i grunden, från Depthomatic. Verkar som att denna boett finns med många olika varumärken! Se denna:
Edit: Denna är ännu mer lik:
Hur gick det, har du fått hem klockan?Väntar med spänning på denna. Har velat haft en svarttavlad chrono ett tag och bestämde mig tillslut för att slå till på den här. Finns en miljon vackra chronograph där ute men det är så nu som vanligt priset som styr. Ändå nöjd med den här för 2,7k, funderar på att tidsenligt relume timmarna (inget bestämt än). Hoppas det är stålboett också. 37mm venus 170
Läcker! Vad landade den på?Vann denna. Hoppas på lågkaratsboett, men kan mycket väl vara plätterat.
Hehe har redan läst igenom den tråden Väldigt intressant! Troligtvis har även min den bortfrästa Nivada-texten, ska bli spännande att se. Kommer uppdatering när den är hemma!Grattis - her kan du læse, hvad jeg har undersøgt og fundet ud af ang. disse: https://omegaforums.net/threads/vintage-depth-gauge-watches.58505/
Håber du følger op på, om din ser lige sådan ud indvendigt
1500 med frakt. Flög under radarn tycker jagLäcker! Vad landade den på?
Grattis, vilket fynd! Är den solid ställer jag mig i kö på den.1500 med frakt. Flög under radarn tycker jag
Låter ju bra även ifall den skulle vara pläterad, tycker jag! Om inte annat ser den ju ut att vara i fint skick.1500 med frakt. Flög under radarn tycker jag
Ja verkligen! Bra köp!1500 med frakt. Flög under radarn tycker jag
Vacker klocka!En bauhaus typ klocka som känns stor för denna typ av ur på 35mm, men tyvärr står still. Var nog inge bra köp det här..
Tack, har alldeles för många projekt liggandes. Den får nog vandra vidareVacker klocka!
Borde väl gå att få den fixad av nån forummakare!
He!Tack, har alldeles för många projekt liggandes. Den får nog vandra vidare
Du kan citera och svara i samma inlägg, försöker du komma åt köp och sälj kanske?Jättefin klocka! Grattis
Snart kommer en svettig blocketannons i K/S
Coolt med norskt vintagePlockade upp den här vattentäta Swim -tanken från posten idag, köpte främst för urtavlan som har en skön reversovibb!
Någon som har tips om hur man lagar sprickor i plexit?
Den var riktigt cool, tror inte man lagar sprickor utan det blir nog att du får leva med dem eller fixa nytt plexi..Plockade upp den här vattentäta Swim -tanken från posten idag, köpte främst för urtavlan som har en skön reversovibb!
Någon som har tips om hur man lagar sprickor i plexit?
Grym! 19mm? Sitter isåfall säkert kanon på skindivers.Var i Chinatown och handlade några länkar i dag och hittade denna før 600kr. Är väl nästan bara vad länken är värd typ
Är ett ETA 2750 med hacking i den där så inga större kostnader för delar osv!
Nåja, gårdagens egentligen.
Förhoppningsvis finns alla verkdelar innanför baklocket, men inte fan sitter de där de ska.
Grym! 19mm? Sitter isåfall säkert kanon på skindivers.
Grym! 19mm? Sitter isåfall säkert kanon på skindivers.
Det är det.Är ett ETA 2750 med hacking i den där så inga större kostnader för delar osv!
Den var riktigt cool, tror inte man lagar sprickor utan det blir nog att du får leva med dem eller fixa nytt plexi..
Tack! Känns som att det kan bli svårt att hitta orginalglas till denna, plexit ligger platt mot boetten efter tavlan och spänns mot den främre kanten av ”glasramen”. Minst sagt ovanlig konstruktion! Så det blir nog att acceptera sprickan tyvärr.Den var riktigt cool, tror inte man lagar sprickor utan det blir nog att du får leva med dem eller fixa nytt plexi..