Då var Olman uthämtad. Måste säga att jag blev överraskad på ett positivt sätt mycket trevlig pjäs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt snygg!Då var Olman uthämtad. Måste säga att jag blev överraskad på ett positivt sätt mycket trevlig pjäs
TackarJäkligt snygg!
Fiiiin!
Förutom att visarna borde brännas vid bål (eller åtminstone relumas - vilket som) så måste jag säga att denna var bättre än vad jag hoppats på.
Nån millimeter större också - även om det inte är någon jättepjäs med sina 33 mm.
Alltså jag var helt säker på att det var en UG innan jag kollade närmre och läste Olma finns de som gjort samma på min ena ds pp och utgått ifrån att det var en UG.Då var Olman uthämtad. Måste säga att jag blev överraskad på ett positivt sätt mycket trevlig pjäs
Fiiiin!
Alltså jag var helt säker på att det var en UG innan jag kollade närmre och läste Olma finns de som gjort samma på min ena ds pp och utgått ifrån att det var en UG.
Nä det är klart.. går väl ett dussin dussin-UG's på en rääääre Olma!!ja den delar verkligen många attribut med UGn, dock inte priset
Kanske kan du matcha visarna med ngt kermitgrönt strap?
Förutom att visarna borde brännas vid bål (eller åtminstone relumas - vilket som) så måste jag säga att denna var bättre än vad jag hoppats på.
Nån millimeter större också - även om det inte är någon jättepjäs med sina 33 mm.
Ska ta och leta fram min och få den servad, fick inspiration av din bildDå var Olman uthämtad. Måste säga att jag blev överraskad på ett positivt sätt mycket trevlig pjäs
Jag ska seriöst fundera på det.Kanske kan du matcha visarna med ngt kermitgrönt strap?
Jag tarvar å det bestämdaste ett fotografi i så fallJag ska seriöst fundera på det.
Ska ta och leta fram min och få den servad, fick inspiration av din bild
Tror att Verkmästrna har kronor till ok pris.Ropade hem denna fetluggare. Lite avsnoppad sekundvisare och kronhals + krona ( ev bom) står på att-göra listan. Råkar nån ha en klöverkrona?
Tack jag ska höra med dom. Hos Cousins är dom ’obsolete’.Tror att Verkmästrna har kronor till ok pris.
Nu har den kommit, tickar och går. Stor och fin boett, inte mätt än men typ 20mm lugs. Vad tror ni om boettmaterial? Sitter någon stämpel på baksidan...Vann denna. Hoppas på lågkaratsboett, men kan mycket väl vara plätterat.
Förmodligen ett rätt tjockt guldlager, typ guldfylld eller liknande. 10 ans betyder 10 år, vilket brukar vara "garantin" för att guldlagret håller. Fin oavsett, och verkar ju inte ha några genomslitningar i guldet iallafall!Nu har den kommit, tickar och går. Stor och fin boett, inte mätt än men typ 20mm lugs. Vad tror ni om boettmaterial? Sitter någon stämpel på baksidan...
EDIT: Efter googling, Blindé brtyder typ bepansrad, så plätterad antar jag att den är tyvärr.
Verkar som jag köpt @Diverdover Rone Motorists, trevlig tycker jag. Rikigt blank svart tavla och fin patina på index, riktigt bra komplikation för att hålla koll på parkeringstiden dessutom300 pix på bayen. Går fint.
Nämen sedär. Bra fyndat! Jag tycker den är riktigt häftig.Verkar som jag köpt @Diverdover Rone Motorists, trevlig tycker jag. Rikigt blank svart tavla och fin patina på index, riktigt bra komplikation för att hålla koll på parkeringstiden dessutom
G"Damklocka"
Kanske kan trösta med att jag hade bevakning på 3000?G
Grattis kom tvåa
Stämde måtten med beskrivningen, eller vad mäter den?
Okej.Posten tog en månad från england...
Ska vara suddigt och lite mystiskt... Ljuset tog slut. Nu när jag har tavlan är det dags att skaffa klockan. Tavlan var trevlig och oanvänd, lite oxidering men väl värd sin hammarautomattissotklocka.Okej.
Nu mer i närbild.
Ser ju sjukt ball ut. Så ja - resten av paketet tycker jag absolut du ska skramla ihop!Ska vara suddigt och lite mystiskt... Ljuset tog slut. Nu när jag har tavlan är det dags att skaffa klockan. Tavlan var trevlig och oanvänd, lite oxidering men väl värd sin hammarautomattissotklocka.
Mmm, men jag anser nog att spiken är klar. Lite lysmassa på visarna hade dock varit trevligt så kanske man ska skaffa nya.Ser ju sjukt ball ut. Så ja - resten av paketet tycker jag absolut du ska skramla ihop!
Borde väl dessutom vara något lite lättare än ”spiken” du håller på med.
Grattis! Ser mkt fram mot att se färdiga klockan! Om du ngn gång bestämmer dig för att inte behålla kommer jag vilja köpa bara så du vetPosten tog en månad från england...
That is stunning! What year is it? Do you know which tissot will it fit?Posten tog en månad från england...