Diverdover
Silver
Klickade nyss hem den här "anonyma" badboyen på 34mm för ett par hundringar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ball! Silver?Klickade nyss hem den här "anonyma" badboyen på 34mm för ett par hundringar.
Fasen sålde precis iväg en med fin boett :-(Ska vara suddigt och lite mystiskt... Ljuset tog slut. Nu när jag har tavlan är det dags att skaffa klockan. Tavlan var trevlig och oanvänd, lite oxidering men väl värd sin hammarautomattissotklocka.
Jag tror det kan vara silver, vet inte riktigt vad annars det kan vara som mörknar sådär?Ball! Silver?
Hammarautomat med feta bandhorn?Fasen sålde precis iväg en med fin boett :-(
Gör de kanske, dock inte sett så många faktiskt. Hade tänkt mig att bygga den så här:Prexis...men de dyker ju upp titt som tätt
Grattis!det var ju ett supertrevligt stim ju!många fina dinkorDessa idiotiska bulkköp... Vad ska jag med 14 klockor till med....
Men de flesta tickar ju iaf.
Måste jaga ett batteri till Certina C-tronic
Det är den och Zodiac som står.
Annars sticker coola namn som Atlantic Speedway Royal, Ernest Borel Incastar och Lagonda Världsmästare Jaguar ut.
Grattis!det var ju ett supertrevligt stim ju!många fina dinkor
Ja den och c-tronicen är ju läckerbitar men de andra är ju inte så långt efter.Tack!
Jo många mysiga blev det allt.
Men mörka DS-2 är nog den jag gillar bäst.
Riktigt snygg, bättre att vänta med Santosen till hypen har släppt..sjuka priser nu..Släppte tankarna på Santos och köpte något jag suktat efter ännu längre.
Är det? Beror iofs på vilken santos du syftar på.Riktigt snygg, bättre att vänta med Santosen till hypen har släppt..sjuka priser nu..
Tycker nästa alla Santos och mycket Cartier har gått upp, kollar man lite bakåt på K&S så ser man både att priser gått upp och antalet annonser ökat jämfört med föregående år!Är det? Beror iofs på vilken santos du syftar på.
Ja, men forumet är ingen bra måttstock. Tycker inte priserna på världsmarknaden rört sig så mycket på de vanliga modellerna. Med lite tålamod är det fortfarande bra valuta för pengarna på tex Carree i stål eller TT.Tycker nästa alla Santos och mycket Cartier har gått upp, kollar man lite bakåt på K&S så ser man både att priser gått upp och antalet annonser ökat jämfört med föregående år!
Subjektivt såklart men upplever inte priserna på någon av Santos-modellerna som sjuka.Tycker nästa alla Santos och mycket Cartier har gått upp, kollar man lite bakåt på K&S så ser man både att priser gått upp och antalet annonser ökat jämfört med föregående år!
Sjukt bra! Grattis!Släppte tankarna på Santos och köpte något jag suktat efter ännu längre.
Kul köp, är väl likadan som Trematicen jag hade?Släppte tankarna på Santos och köpte något jag suktat efter ännu längre.
Ja, men forumet är ingen bra måttstock. Tycker inte priserna på världsmarknaden rört sig så mycket på de vanliga modellerna. Med lite tålamod är det fortfarande bra valuta för pengarna på tex Carree i stål eller TT.
Subjektivt såklart men upplever inte priserna på någon av Santos-modellerna som sjuka.
Ser gärna lite fler bilder på den eller den har inte kommit än?Släppte tankarna på Santos och köpte något jag suktat efter ännu längre.
Riktigt snygg, bättre att vänta med Santosen till hypen har släppt..sjuka priser nu..
Ser gärna lite fler bilder på den eller den har inte kommit än?
Kul köp, är väl likadan som Trematicen jag hade?
Ser ut att vara i sjukt bra skick!
Grymt! Älskar den boetten och tavla, sålde min pga skicket dock.Tack! Fler bilder kommer när den är hemkommen från Spanien.
Precis, samma boett, verk och tavla som din - fast i något bättre skick.
Denna var bäst skickmässigt av de jag kunde hitta, låg under övriga i pris. Sett en för 20/25, en för 40 och en för norr om 60 (dock med tiffanylogga).Grymt! Älskar den boetten och tavla, sålde min pga skicket dock.
Får man fråga vad du fick betala? Tycker priserna spretar rätt mycket då det finns så få till salu
Mysig lot! Tissoten är en nära släkting till den jag bär idag, min utan subsekund dåEn auktionslot jag precis hämtade ut.
Blir min första Jubileum har jag för mig. Tavlan ser perfekt ut innanför plexit. Annars är Revuen mysig och resten skrotMysig lot! Tissoten är en nära släkting till den jag bär idag, min utan subsekund då
Underbara klockor jubileum! Ja revuen var fin också, svalan småmysig också.Blir min första Jubileum har jag för mig. Tavlan ser perfekt ut innanför plexit. Annars är Revuen mysig och resten skrot