• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

Klickade nyss hem den här "anonyma" badboyen på 34mm för ett par hundringar.
20191026_151159.jpg
20191026_151221.jpg
 

Beo

Patek
Dessa idiotiska bulkköp... Vad ska jag med 14 klockor till med....
Men de flesta tickar ju iaf.
Måste jaga ett batteri till Certina C-tronic
Det är den och Zodiac som står.
Annars sticker coola namn som Atlantic Speedway Royal, Ernest Borel Incastar och Lagonda Världsmästare Jaguar ut.

IMG_20191031_190058.jpg
Grattis!det var ju ett supertrevligt stim ju!många fina dinkor:)
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Tycker nästa alla Santos och mycket Cartier har gått upp, kollar man lite bakåt på K&S så ser man både att priser gått upp och antalet annonser ökat jämfört med föregående år!
Ja, men forumet är ingen bra måttstock. Tycker inte priserna på världsmarknaden rört sig så mycket på de vanliga modellerna. Med lite tålamod är det fortfarande bra valuta för pengarna på tex Carree i stål eller TT.
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Ja, men forumet är ingen bra måttstock. Tycker inte priserna på världsmarknaden rört sig så mycket på de vanliga modellerna. Med lite tålamod är det fortfarande bra valuta för pengarna på tex Carree i stål eller TT.

Subjektivt såklart men upplever inte priserna på någon av Santos-modellerna som sjuka.

Ok, var fel ordval av mig "Sjuka" är det inte...högre dock.
Sjuka är väl kanske mer rätt ordval på Rolex..
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Riktigt snygg, bättre att vänta med Santosen till hypen har släppt..sjuka priser nu..
Ser gärna lite fler bilder på den eller den har inte kommit än?

Tack! Fler bilder kommer när den är hemkommen från Spanien.

Kul köp, är väl likadan som Trematicen jag hade?
Ser ut att vara i sjukt bra skick! :)
9DDA66F7-AC5B-4638-A3EF-F69FDC65DF5F.jpeg

Precis, samma boett, verk och tavla som din - fast i något bättre skick. :)
 
Topp