ConElPueblo
Silver
Så du tror också den är reko? Men bör ha svart färg på visarna?
Jeg ved ikke, om den anden Seamaster 600 i din post er korrekt (Swiss Made ser underligt ud), men jeg er overbevist om at din er ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så du tror också den är reko? Men bör ha svart färg på visarna?
Ok tack! Men du tror visarna är fel va? Ska se ut som den som @Ariste visade?Jeg ved ikke, om den anden Seamaster 600 i din post er korrekt (Swiss Made ser underligt ud), men jeg er overbevist om at din er ok.
Någon som känner igen stämpeln?Framgår inte av bilderna , står inget i beskrivningen. Vi får se, hoppas på nåt kul men är nöjd även om den skulle vara omärkt.
Så snygg den blev, vilka moment gör du för att polera upp glaset så fint?Nu dök bunten upp. Hunnit piffa till den ena Omegan som var bättre än väntat. Går superfint.
Ref 166.067
Fy, så trevlig! Ruskigt clean design på den! Skoj med en pre-Eterna-matic dessutom!Fick hem bumper Eternan idag!
Tack, den är grym. Gillar verkligen boetten med de feta luggarna, sen är bumper alltid kulFy, så trevlig! Ruskigt clean design på den! Skoj med en pre-Eterna-matic dessutom!
Väldigt fint ur ! Grattis!! Eterna betyder väl ”Evig” på latin? Iså fall har du en bra garanti.Fick hem bumper Eternan idag!
Nu måste ni hjälpa mig att lugna min inre oro Har jag gjort en bra affär eller har jag gjort bort mig ordentligt?
En kombination av ”är den äkta”, ”vad har jag köpt” och eventuellt ”dagens fynd”-inlägg, kanske. Ni som hänger på diverse köpsajter kanske känner igen den. Jag postar detta i vintagehörnan trots att den är från 89
Tack för ett lugnande svar. Jag var i kontakt med säljaren tidigare i veckan och iom att det aldrig var några bud på auktionen så kontaktade han mig efteråt och jag köpte den under utropspris, F2F.Såg denna på tratten. priset var bra men är alltid läskigt med en säljare med 0 omdömen. Case och länk verkar ju stämma med sina datumkoder att de är från runt 89/90 Tavlan är jag lite osäker på men iom att detta verkar vara en väldigt tidig 16234 så kanske den är OK. Spännet på länken är tyvärr hårt polerat, borde ju vara borstat. Boxarna är nog oxå korrekt.
Jag tror nog att du gjort ett bra köp om du fick den för utropspriset. Men för att vara helt säker så ta den och få ett äkthets/värderingsintyg.
Tack för ett lugnande svar. Jag var i kontakt med säljaren tidigare i veckan och iom att det aldrig var några bud på auktionen så kontaktade han mig efteråt och jag köpte den under utropspris, F2F.
Nu har jag inte varit hos Kaplans då jag bor en bit från huvudstaden men hälsade på min lokala urmakare som snabbt kunde konstatera att den var äktaaha ok. Ja om allt stämmer så lär du nog gjort ett fynd. Men skulle som sagt gå till Kaplans och få den värderad om du finns i sthlm.
Nu har jag inte varit hos Kaplans då jag bor en bit från huvudstaden men hälsade på min lokala urmakare som snabbt kunde konstatera att den var äkta
Tycker den ser rätt mkt polerad ut och tveksam till tavlan - tror ommålad men behöver fler bilder. Var det den för 27? Nu är jag inte up to speed med dj men jag hade tyvärr inte sett det som ett fynd, men säkert jag som är avdankad...Nu måste ni hjälpa mig att lugna min inre oro Har jag gjort en bra affär eller har jag gjort bort mig ordentligt?
En kombination av ”är den äkta”, ”vad har jag köpt” och eventuellt ”dagens fynd”-inlägg, kanske. Ni som hänger på diverse köpsajter kanske känner igen den. Jag postar detta i vintagehörnan trots att den är från 89
Poleringen håller jag med om, särskilt på spännet. Jag ska försöka knäppa lite närbilder på tavlan imorgon men jag har svårt att tro att den skulle vara ommålad. Den stämmer bra överens med denna.Tycker den ser rätt mkt polerad ut och tveksam till tavlan - tror ommålad men behöver fler bilder. Var det den för 27? Nu är jag inte up to speed med dj men jag hade tyvärr inte sett det som ett fynd, men säkert jag som är avdankad...
Men viktigast hur som att du är nöjd!
Nä tycker jag tyvärr inte.Poleringen håller jag med om, särskilt på spännet. Jag ska försöka knäppa lite närbilder på tavlan imorgon men jag har svårt att tro att den skulle vara ommålad. Den stämmer bra överens med denna.
Hehe gz, hade den på listan oxå. Mest för de fina verken!Dagen Zenith på tratten! Ska bli spännande att få hem och öppna. FB-boett och kaliber 106 eller 120 kanske?
Strecket runt om har jag sett förut (se nedan) men jag kan hålla med om att lumepluttarna ser väldigt off ut.Nä tycker jag tyvärr inte.
Du har ngt sträck runt hela som jag aldrig sett. Sedan är det kritvita lumepluppar och några sitter tämligen off.
Ok tack för insikt!Strecket runt om har jag sett förut (se nedan) men jag kan hålla med om att lumepluttarna ser väldigt off ut.
Och efter en lättare rengöring visar den sig gå oförskämt bra trots sin ålder, +35 spd över de senaste 3 dagarna. Få se om det håller, måste bära denna barnklocka en tid och se.Olma Sport m original läderband. Med Fotbollen på tavlan.
Hittat barndommens klocka på en loppis för 50 pix, kunde inte motså den.
Kul!Och efter en lättare rengöring visar den sig gå oförskämt bra trots sin ålder, +35 spd över de senaste 3 dagarna. Få se om det håller, måste bära denna barnklocka en tid och se.
Vi vet ju hur det går med ett klockintresse, man gräver ner sig i klockträsket. Spara en livlina.Kul!
Min 2 år gamla son har faktiskt en sådan med blå tavla och fotboll
Men han gillar tyvärr mina dyrare klockor mer...
Finns till försäljning nu!Uppskattar! Jag är som nämnt, intresserad!