Grattis!Jag också! Köpte den för 2600kr (från Frankrike så ingen tull/moms) så löjligt billigt med tanke på skicket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Jag också! Köpte den för 2600kr (från Frankrike så ingen tull/moms) så löjligt billigt med tanke på skicket.
Tack så mycket, ibland ska man ha tur!Grattis!
Tjusig! Men vad är det den omger?Fortsätter bygga på guldfötrådet med denna omges med 35mm boett i 18k.
Mkt skarp boett, fin tavla, originalkrona och bakom repor a döljer sig ett originalglas. Detta för det facila priset 6900kr.
Jag är nöjd
HahaTjusig! Men vad är det den omger?
Bra fyndat!Fortsätter bygga på guldfötrådet med denna omega med 35mm boett i 18k.
Mkt skarp boett, fin tavla, originalkrona och bakom repor a döljer sig ett originalglas. Detta för det facila priset 6900kr.
Jag är nöjd
Mycket bra fångat!Fortsätter bygga på guldfötrådet med denna omega med 35mm boett i 18k.
Jag är nöjd
Tack till den som höll dig fast i mötetBra fyndat!
Skulle också buda men fastnade i ett möte så jag missade auktionen på några enstaka minuter. Blev dock glad när jag kände igen namnet på vinnande budgivaren
Hehe, vet precis vad du syftar på.Tack till den som höll dig fast i mötet
Och tack för din glädje å mina vägnar!
Efteråt blev jag fundersam varför jag inte bjöd mer än 6200 plus avgifter men glad att jag vann
Misstänker att vi kanske har ett annat gemensamt objekt på span som vi kanske ska diskutera...
Jag hade spanat in den men glömde bort annonsen... Grattis!En till Nivada Antarctic
Saftigt hål i glasetEn till Nivada Antarctic
Tack! Tur för min del.Jag hade spanat in den men glömde bort annonsen... Grattis!
Haha ja skicket är inte på topp men det ska vi nog få ordning på.Saftigt hål i glaset
Haha det vet jag om. Men den får vara värd en krona... Inte ofta man hittar 18k Connies i toppskick med box och papper. Tycker priset blev helt ok, men säkert inget megafynd rent ekonomiskt.Mja, fel krona. Vet inte om det var ett så bra köp ändå...
Grattis!
Man får räkna in nöjdheten i priset också, glöm inte det!Haha det vet jag om. Men den får vara värd en krona... Inte ofta man hittar 18k Connies i toppskick med box och papper. Tycker priset blev helt ok, men säkert inget megafynd rent ekonomiskt.
Vad blev slutpriset?Haha det vet jag om. Men den får vara värd en krona... Inte ofta man hittar 18k Connies i toppskick med box och papper. Tycker priset blev helt ok, men säkert inget megafynd rent ekonomiskt.
28750 men har också utlovat en viss kompensation till @JohanHLM för att han avstod bud vilket gjorde att jag fick den typ 1.5-2k billigare än jag hade fått den för om han bjöd. Sedan behöver jag köpa en korrekt 18k krona. Kommer även vilja köpa ett korrekt 18k spänne, och kanske behöver service. Slutnotan innan dne är där jag vill ha den lär jag väl lagt 35k eller så. Det tycker jag är rätt bra med tanke på skick och tillbehör.Vad blev slutpriset?
Tittade på den där, tycker den ser superfin ut.
Ja det är den helt klart värd. Grattis!28750 men har också utlovat en viss kompensation till @JohanHLM för att han avstod bud vilket gjorde att jag fick den typ 1.5-2k billigare än jag hade fått den för om han bjöd. Sedan behöver jag köpa en korrekt 18k krona. Kommer även vilja köpa ett korrekt 18k spänne, och kanske behöver service. Slutnotan innan dne är där jag vill ha den lär jag väl lagt 35k eller så. Det tycker jag är rätt bra med tanke på skick och tillbehör.
Enjoy!Vann precis denna 14381/2 SC-12 och är iaf nu väldigt nöjd! Tavlan är så fin att jag blev lite orolig men kan inte se ngt fel och boetten är ju grym så ska nog vara reko. @Räv kanske har lite inspel?
Bra köp, grattis!Vann precis denna 14381/2 SC-12 och är iaf nu väldigt nöjd! Tavlan är så fin att jag blev lite orolig men kan inte se ngt fel och boetten är ju grym så ska nog vara reko. @Räv kanske har lite inspel?
Ja det är den helt klart värd. Grattis!
Enjoy!
Inte lättfunna i det skicket, grattis hörru
Bra köp, grattis!
Inte ofta man ser dem i så bra skick och ännu mer sällan man ser dem i fullset
Jäklar vad grym, wristshot?Blivit två tre-tacche köp tätt inpå varandra. Idag hämtades den anonyma ut Här är den lilla nykomlingen @MaBr
Riktigt tjusig ju! Ser ut att vara i väldigt fint skick.Helt klart över förväntan