• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

Bra post idag :)
IMG_20200605_123911.jpg

Fortsätter bygga på guldfötrådet med denna omega med 35mm boett i 18k.
Mkt skarp boett, fin tavla, originalkrona och bakom repor a döljer sig ett originalglas. Detta för det facila priset 6900kr.
Jag är nöjd :)
IMG_20200605_120952.jpg
IMG_20200605_124502.jpg
IMG_20200605_124343.jpg

Senast ändrad:
Fortsätter bygga på guldfötrådet med denna omega med 35mm boett i 18k.
Mkt skarp boett, fin tavla, originalkrona och bakom repor a döljer sig ett originalglas. Detta för det facila priset 6900kr.
Jag är nöjd :)
IMG_20200605_120952.jpg
IMG_20200605_124502.jpg
IMG_20200605_124343.jpg
Bra fyndat!
Skulle också buda men fastnade i ett möte så jag missade auktionen på några enstaka minuter. Blev dock glad när jag kände igen namnet på vinnande budgivaren :)

Bra fyndat!
Skulle också buda men fastnade i ett möte så jag missade auktionen på några enstaka minuter. Blev dock glad när jag kände igen namnet på vinnande budgivaren :)
Tack till den som höll dig fast i mötet ;)
Och tack för din glädje å mina vägnar!
Efteråt blev jag fundersam varför jag inte bjöd mer än 6200 plus avgifter men glad att jag vann :)

Misstänker att vi kanske har ett annat gemensamt objekt på span som vi kanske ska diskutera... ;)

Vad blev slutpriset?
Tittade på den där, tycker den ser superfin ut.
28750 men har också utlovat en viss kompensation till @JohanHLM för att han avstod bud vilket gjorde att jag fick den typ 1.5-2k billigare än jag hade fått den för om han bjöd. Sedan behöver jag köpa en korrekt 18k krona. Kommer även vilja köpa ett korrekt 18k spänne, och kanske behöver service. Slutnotan innan dne är där jag vill ha den lär jag väl lagt 35k eller så. Det tycker jag är rätt bra med tanke på skick och tillbehör.

28750 men har också utlovat en viss kompensation till @JohanHLM för att han avstod bud vilket gjorde att jag fick den typ 1.5-2k billigare än jag hade fått den för om han bjöd. Sedan behöver jag köpa en korrekt 18k krona. Kommer även vilja köpa ett korrekt 18k spänne, och kanske behöver service. Slutnotan innan dne är där jag vill ha den lär jag väl lagt 35k eller så. Det tycker jag är rätt bra med tanke på skick och tillbehör.
Ja det är den helt klart värd. Grattis!

Tillbaka
Topp