Absolut. Ruggigt läcker din var!Snyggt!
Måste vara en systerklocka till min svarta Sara va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut. Ruggigt läcker din var!Snyggt!
Måste vara en systerklocka till min svarta Sara va?
Kul och tack!Absolut. Ruggigt läcker din var!
Fin! Tror jag kan gräva fram en ändlänk till raggarlänken om du vill ha.Spontanköpte en Birka efter nästan tre månaders Traderastopp... Hade kanske hoppats att den dassiga bilden skulle dölja ett step case, icke. Men är nöjd ändå, fin zontavla.
Tror den är riktigt ball!Det här kan ju bli lite vad som helst..
Ser ut som en Squale Tina. Hur stor är den?Det här kan ju bli lite vad som helst..
Oklart, hoppas det är en herrklocka iallafall Inte den bästa eBay annonsen om man säger så, ett riktigt chansköp!Ser ut som en Squale Tina. Hur stor är den?
Tror jag haft en såndär, ganska liten.Oklart, hoppas det är en herrklocka iallafall Inte den bästa eBay annonsen om man säger så, ett riktigt chansköp!
Fan.. hur liten?Tror jag haft en såndär, ganska liten.
Är det en Tina-boett så är den 27mm...Fan.. hur liten?
Är det en Tina-boett så är den 27mm...
Vi får hålla tummarna för att det inte är en sån!
Min var 34mm vill jag minnas.Fan.. hur liten?
Då är den ju inte liten!Min var 34mm vill jag minnas.
https://www.instagram.com/p/BNt2ioHgqUF/?utm_source=ig_web_copy_link
För en klocka med vridring är det rätt litet imo..Då är den ju inte liten!
Äh, inte då! Jag har två 34mm Squale med dykring och de är inte så små.För en klocka med vridring är det rätt litet imo..
Då är det inte så farligt!Min var 34mm vill jag minnas.
https://www.instagram.com/p/BNt2ioHgqUF/?utm_source=ig_web_copy_link
Tillykke! Jeg overvejede også at byde, og det havde kun været for lænkens skyld.Enkel Certina är ju inget märkvärdigt, men länken är häftig däremot. Har länge velat ha en sån. Ganska säker på att det är en JB Champion-länk med kalendermodul som syns på bilden.