Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Förmodligen inte rörlig då den inte hänger med visarna när jag vrider på kronan. Tyckte den var lite tuff. Nu ska jag bara ha liv i den...om jag orkarJävlar vad cool!
Vilken tavla eller är det en svart rörlig del ovanpå en silverfärgad tavla?
Du vet vad forumet kräver i detta läget....Tack. Förmodligen inte rörlig då den inte hänger med visarna när jag vrider på kronan. Tyckte den var lite tuff. Nu ska jag bara ha liv i den...om jag orkar
Det är därför jag har 6 stycken klockor på spa, nu...Du vet vad forumet kräver i detta läget....
Det är därför jag har 6 stycken klockor på spa, nu...
Mysig den där Eskan. Var lite sugen på den.Denna trippel kom hem igår. En med FedEx, en med PostNord och en med DHL...
Har velat testa guld och känns som att jag faktiskt gör det nu. Känns helt rätt. Men kanske behöver ngn lite mer vulgär pjäs...
Tack @marconimotet för Eskan. Mkt nöjd!
Tack @Aurum för inspiration! För ett drygt halvår sedan trodde jag att gulguld inte var för mig... Hade fel
Riktigt kul köp! Guld är alltid rätt;-)Denna trippel kom hem igår. En med FedEx, en med PostNord och en med DHL...
Har velat testa guld och känns som att jag faktiskt gör det nu. Känns helt rätt. Men kanske behöver ngn lite mer vulgär pjäs...
Tack @Aurum för inspiration! För ett drygt halvår sedan trodde jag att gulguld inte var för mig... Hade fel
Vass trippel! Kul att du gillar Eskan. Riktigt fin. Din guld-Rolle är f.ö. så jäkla bra. Grattis!Denna trippel kom hem igår. En med FedEx, en med PostNord och en med DHL...
Mysig den där Eskan. Var lite sugen på den.
Riktigt kul köp! Guld är alltid rätt;-)
Tack hörni! Eska känns som en keeper. Dj är nice men hoppas hitta en kul tavla, typ Lapis eller Onyx. Lär väl gå sådär...Vass trippel! Kul att du gillar Eskan. Riktigt fin. Din guld-Rolle är f.ö. så jäkla bra. Grattis!
Eskan bärs riktigt bra. Saknar den lite när jag ser dina bilder. Kul att den gick till rätt person. DJn med onyx-tavla vore ju något alldeles särskilt.Tack hörni! Eska känns som en keeper. Dj är nice men hoppas hitta en kul tavla, typ Lapis eller Onyx. Lär väl gå sådär...
Snyggt! Eskan har vi nog de flesta varit lite sugen på. Alltid trevligt med lite guld i lådan!Denna trippel kom hem igår. En med FedEx, en med PostNord och en med DHL...
Ja det kan jag tänka mig. Jag var snabb därSnyggt! Eskan har vi nog de flesta varit lite sugen på. Alltid trevligt med lite guld i lådan!
Riktigt fin, grattis!Fortsätter att att köpa på mig Antarctics. Denna gången en som är märkt Aquamatic. Väldigt ovanligt med svart tavla. Då får man köpa att skicket är lite sämre.
Tack. Återstår att få hem den. Men nöjd över att ha hittat den iaf.Riktigt fin, grattis!
Snortung, stort grattis!Ropade hem denna i morse , trodde det skulle bli bättre tryck på stegen än va den slutade på.
Det är ju trots allt en cal 15tl / 33.3 med skruvad boett och runda pushers.... dom växer inte på träd. Eller så va folk livrädda för den charmiga tavlan. Man får inte glömma av att tillägga att urverket är nyservat för 7k för ett par dagar sedan
Service kvittot följer med. Tyvärr lyckades någon få säljaren att köra ”Worldwide” i sista sekund annars hade den varit min för 15k
Men jag är nöjd oavsett !
https://www.tradera.com/item/410206941
Tackar , hade du koll på den ?Snortung, stort grattis!
Icke!Tackar , hade du koll på den ?
Stenhård, grattis!Ropade hem denna i morse , trodde det skulle bli bättre tryck på stegen än va den slutade på.
Det är ju trots allt en cal 15tl / 33.3 med skruvad boett och runda pushers.... dom växer inte på träd. Eller så va folk livrädda för den charmiga tavlan. Man får inte glömma av att tillägga att urverket är nyservat för 7k för ett par dagar sedan
Service kvittot följer med. Tyvärr lyckades någon få säljaren att köra ”Worldwide” i sista sekund annars hade den varit min för 15k
Men jag är nöjd oavsett !
https://www.tradera.com/item/410206941
Tavlan är vad den är , så bättre blir den tyvärr inteStenhård, grattis!
Sneglade på den men tyckte tavlan var lite för skadad. Hoppas den är bättre i verkligheten