Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, bra början!Min första vintage-klocka. Lite läskigt att ge sig in i djungeln men tycker denna är fantastisk. Omega Constellation 14381-8 SC med bor-länk.
Tack!!Snyggt, bra början!
Riktigt härlig Bauhaus-känsla på den där!En gammal Kasta till lågpris. 36mm men känns större. Tavlan och visarna känns magiska i ljuset, fasta bandhorn. Tyvärr fulstål och ersättningsvisare på sekunden, men kanske kan man blånera den själv en vacker dag?
Tack, ska bli kul att få på ett nytt band på den och se hur det blir. Förslag mottages med glädje.Riktigt härlig Bauhaus-känsla på den där!
Trevlig. Har också en 3000 fast med sekundvisare (och diverse skavanker)Slog till på den här idag, tunn och fin
Fin! Bra matchat armband ser det ut som dessutom, också tänk på svart reptilaktigt till minTrevlig. Har också en 3000 fast med sekundvisare (och diverse skavanker)
Trevlig boett för att vara en enklare guldklocka! Grattis!Råkade vinna en 18k Certina precis
Tack! Dock ganska lik min omega så kanske inte så nödvändigtTrevlig boett för att vara en enklare guldklocka! Grattis!
Riktigt läcker!! GratulerarDen här dök upp idag efter mitt första köp på Chrono24...
Tack mannen, vad roligt att fler uppskattar Enicars knasigheter!Riktigt läcker!! Gratulerar
Superfin!Den här dök upp idag efter mitt första köp på Chrono24...
Tack klockbroder, det uppskattas!Superfin!
Två små indier dök upp idag. Hade helt glömt dessa. Beställde i mars. Suttit fast i indisk corona lockdown.
Modigt!
Jag har en indisk HMT, som med största sannolikhet är fulrenoverad. Tavlan är helt ok, mycket bra skick, boetten är dock duktigt putsad, lite för mycket på ena sidan (så det ser olika ut på vänster o höger), men den var rätt billig (dock köpt i sverige på tratten).
Den vänstra är helt okej, vettigt utförd renovering. Den högra är en klassisk mumbai special, men går fint och jag gillar designen.
Supercool!Den här dök upp idag efter mitt första köp på Chrono24...
Supertack!Supercool!
Grymt fin! Hur stor är den?Råkade vinna en 18k Certina precis
Tack! 34mm (ex krona)Grymt fin! Hur stor är den?
Härligt! 34-36mm är perfekt för snygga dressare tycker jag. Grattis till dig!Tack! 34mm (ex krona)
Tack! Ja det håller jag med omHärligt! 34-36mm är perfekt för snygga dressare tycker jag. Grattis till dig!
Jävlar vad cool!Marknadsinköp. Vette tusan vad köpt egentligen. Verkar inte gå i dagsläget. Tror jag sett nån kronograf tidigare med samma namn.
Snyggt clean!Råkade vinna en 18k Certina precis