• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

Vad är den bandlösa längst ner till vänster och tvåtonaren med integrerad länk för några? :)
Menar du dessa? IMG_20171123_213233.jpg IMG_20171123_213337.jpg

Jag är inte superinsatt, kanske just Sports 100 modellen är en guldklimp. ;) Men överlag är det inga dyrgripar egentligen men jag är lite snål just när det gäller den typen av klockor då jag inte är förälskad i dom utan bara känner att jag borde ha en i samlingen. Dom jag tittat på har gått för 500-900kr. Jag fick allt på bilden för 196 kr med frakt vilket känns klart rimligare.
Syrran blev superglad, det är huvudsaken! Prisintervallet låter rimligt! Bra pris på dun LOT! :)

Hade lite tur med lådan.

Denna kom med hemmagjord sölja i 18k då länken blivit skrotad
image.jpeg
image.jpeg
Ju fler serienummer jag ser på Certina kronometrar så tror jag att den första ettan bara är en platshållare för just kronometrar och att antal kronometrar tillverkade upp till och med din klocka var 9049. Certina tillverkade alltså inte särskilt många kronometrar.

Ju fler serienummer jag ser på Certina kronometrar så tror jag att den första ettan bara är en platshållare för just kronometrar och att antal kronometrar tillverkade upp till och med din klocka var 9049. Certina tillverkade alltså inte särskilt många kronometrar.

Det är ingen vanlig klocka,Som Certina samlare skall man vara glad för att man bor i Sverige.
image.jpeg

Tillbaka
Topp