Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det jag missar med denna? Känns ju abnormalt dyr.Nån här som plockade den?
Nja, ser ut att vara i väldigt bra skick under det trasiga glaset och dåliga bilderna samt att detta väl är den större storleken typ 35-36mm?Vad är det jag missar med denna? Känns ju abnormalt dyr.
Vet inte. Folk är knäppa?Vad är det jag missar med denna? Känns ju abnormalt dyr.
Var mest nyfiken, inte meningen att trampa någon på tårna. Men tycker de brukar gå för hälften av vad den för gick för så funderade över vad jag missat. Är antagligen som @hejsam säger och jag lever kvar i 2018 års prisbild.Vet inte. Folk är knäppa?
Nä den var nog dyr. Men inte lika dyr som min snarlika bumper jag köpte för facila 9500kr för ngt år sedan.Var mest nyfiken, inte meningen att trampa någon på tårna. Men tycker de brukar gå för hälften av vad den för gick för så funderade över vad jag missat. Är antagligen som @hejsam säger och jag lever kvar i 2018 års prisbild.
Har ju alltid sagt att du borde ha en förmyndareKöpte mig ett jävla askfat idag... tjejen värderar att se till så jag får en god man/förmyndare... är väl så nära Patek jag kommer komma.
Hittade du det i Svearike? Bild på undersidan tack och grymt roligt köp!Köpte mig ett jävla askfat idag... tjejen värderar att se till så jag får en god man/förmyndare... är väl så nära Patek jag kommer komma.
Ja här på forumet faktiskt Fixar bild strax! Knasigt köp, men väldigt fint fatHittade du det i Svearike? Bild på undersidan tack och grymt roligt köp!
Grymt fin!Ny connie
Tack, är riktigt nöjd!Grymt fin!
Börjar nog, om du känner för't, bli dags för en liten samlingsbild. Trillar ju titt som tätt in fina klockor!Ny connie
Kan försöka lösa någon gång, men det är mest en fasadBörjar nog, om du känner för't, bli dags för en liten samlingsbild. Trillar ju titt som tätt in fina klockor!
Hoppas min magkänsla är fel men jag hade trott den var ommålad om den dök upp på auktion...Ny connie
Är ganska säker på att tavlan är original, bubblorna i klarlacken är bara patina vilket flera av dessa 2852 har.Hoppas min magkänsla är fel men jag hade trott den var ommålad om den dök upp på auktion...
Vill inte förstöra glädjen men hade försökt klargöra det innan jag betalat om jag var du. @Aurum brukar vara duktig.
Jag tycker finishen på tryck är för ojämn, då främst minutindex. Tycker ytan på den vita delen av tavlan är sådär knottrig som jag tycker de verkar bli när de är målade och kanten mellan de båda ytorna på tavlan är rätt ojämn?
Plexin kan verkligen luras så jag kan absolut bli lurad... Hoppas!
Edit. Kke är patina som gör den bubblig och att bubblorna gör att minutindex och kanten blir ojämn...? Texten känns ju fin
Japp ser så ut!Är ganska säker på att tavlan är original, bubblorna i klarlacken är bara patina vilket flera av dessa 2852 har.
Strukturen på den yttre delen av tavlan är mer borstad från början och har antagligen också åldrats annorlunda.
Inget fel på den tavlan. Patinan, bubblorna förekommer. Trycket är alldeles för skarpt och bra, mellanrummet mellan crosshair och L i Constellation är som det ska vara och ja, skarpt.Hoppas min magkänsla är fel men jag hade trott den var ommålad om den dök upp på auktion...
Vill inte förstöra glädjen men hade försökt klargöra det innan jag betalat om jag var du. @Aurum brukar vara duktig.
Jag tycker finishen på tryck är för ojämn, då främst minutindex. Tycker ytan på den vita delen av tavlan är sådär knottrig som jag tycker de verkar bli när de är målade och kanten mellan de båda ytorna på tavlan är rätt ojämn?
Plexin kan verkligen luras så jag kan absolut bli lurad... Hoppas!
Edit. Kke är patina som gör den bubblig och att bubblorna gör att minutindex och kanten blir ojämn...? Texten känns ju fin
Ja på närbilden får jag en helt annan känsla. Helt klart kul klocka!Inget fel på den tavlan. Patinan, bubblorna förekommer. Trycket är alldeles för skarpt och bra, mellanrummet mellan crosshair och L i Constellation är som det ska vara och ja, skarpt.
Kul klocka @hejsam, grattis!
Inget fel på den tavlan. Patinan, bubblorna förekommer. Trycket är alldeles för skarpt och bra, mellanrummet mellan crosshair och L i Constellation är som det ska vara och ja, skarpt.
Kul klocka @hejsam, grattis!
Tack, postade några fler lite bättre bilder i Constellation trådenJa på närbilden får jag en helt annan känsla. Helt klart kul klocka!
Tack, postade några fler lite bättre bilder i Constellation tråden
Jag har faktiskt funderat ett flertal gånger vart han hittar alla dessa klockor!Nått sånt där obskyrt konstigt militäriskt som @Seikosthlm hittat på någon bakgata efter bordellen stängde vid 06 i Budapest typ..