Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tokläcker!NOS. Såldes av Stjärnurmakarna när det begav sig.
Står Swatch på insidan, så duger säkert....Fick tag i denna NOS länk made in USA för ett par dagar sedan. Duger den som Swatch?
Vet inte varför jag köper in saker som denna men jag bara gillar skrot.Står Swatch på insidan, så duger säkert....
Haha! Är rätt säker på att den hör till klockan jag fick hem i posten ovanför din!Fick tag i denna NOS länk made in USA för ett par dagar sedan. Duger den som Swatch?
Följde den, ser riktigt fin ut. Är din tavla tvåton? Tror det är minuträlsen som har annan ton på min. Kan rekommendera mörkblått band även om ditt ovan är fint. Återkom gärna om du tycker den har det där lilla extra. Kan inte riktigt förklara varför jag tycker den har det.
Fy farao så fin!
Fasen vad trevlig! Vad är det för band?
Nej min ser inte ut att vara tvåton, precis som du säger ser din minuträls ut att ha en annan nyans än övriga tavlan som också ser mer silver ut?Följde den, ser riktigt fin ut. Är din tavla tvåton? Tror det är minuträlsen som har annan ton på min. Kan rekommendera mörkblått band även om ditt ovan är fint. Återkom gärna om du tycker den har det där lilla extra. Kan inte riktigt förklara varför jag tycker den har det.
Det är ett gammalt gris!Fasen vad trevlig! Vad är det för band?
Då vet du var det finns en vid behov.Haha! Är rätt säker på att den hör till klockan jag fick hem i posten ovanför din!
Följde oxå denna ocy tycker du vann den till ett riktigt bra pris. Otroligt fin klocka och till fyndpris i dagens hajpade priser GzFöljde den, ser riktigt fin ut. Är din tavla tvåton? Tror det är minuträlsen som har annan ton på min. Kan rekommendera mörkblått band även om ditt ovan är fint. Återkom gärna om du tycker den har det där lilla extra. Kan inte riktigt förklara varför jag tycker den har det.
Tack och håller med om att den var billig även om Revue kanske inte betingar så högt pris trots som denna är i mycket fint skick. Hade det stått något annat märke på tavlan hade den ju varit mångdubbelt så dyr!Följde oxå denna ocy tycker du vann den till ett riktigt bra pris. Otroligt fin klocka och till fyndpris i dagens hajpade priser Gz
Grym! Stort grattis! Ångrar att min släpptes....Tack och håller med om att den var billig även om Revue kanske inte betingar så högt pris trots som denna är i mycket fint skick. Hade det stått något annat märke på tavlan hade den ju varit mångdubbelt så dyr!
Men glad är jag för det när man kan hitta såna här klockor för 2000kr
Hade du en likadan?Grym! Stort grattis! Ångrar att min släpptes....
Snyggt jobbatNytagen bild.
Grattis! Hade span på den själv. Tycker att det ser ut som en Certina DS-krona, ser ut som "DS".Ett smått impulsivt köp precis nyss Känns inte som pengarna i sjön åtminstone. Tavlan var kärlek vid första ögonkastet någon som förstår vad det är för en krona på den förresten?