MOL
Silver
Välkommen till guldvärlden. Historiskt sett har oförskämt mycket legat vid guldvärdet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen till guldvärlden. Historiskt sett har oförskämt mycket legat vid guldvärdet.
Hämtade på lunchen! Ska titta inuti ikvällOm jag inte varit så trigger-happy att jag inte ens tog en skärmdump när jag handlade på pantbyrån, så hade jag nedan kunnat visa en en Leonidas-kronograf från 40-talet. Lite smårisig, men troligen med Valjoux 72. Återkommer
Och…. ett Valjoux 72Hämtade på lunchen! Ska titta inuti ikväll
Den där har jag kikat på flera gånger, kul att någon här knep denHämtade på lunchen! Ska titta inuti ikväll
Blev som jag trodde en väldigt trevlig syn efter glasbyte.Kan nog se bra ut under det risiga glaset.
En Omega Genéve Dynamic ref. 135.033, cal. 601 fra 1968-71
Første billeder er fra Lauritz.com og de andre efter lidt TLC
Nytt skinnband eller är du bara väldigt duktig på att restaurera?
Sjukt bra samling! Men Doxa är väl inte 50ATM+?Zodiacen landade idag, har fått ihop en kul kvartett med 50+ ATM!
Nej du har såklart helt rätt. Tankevurpa av mig!Sjukt bra samling! Men Doxa är väl inte 50ATM+?
Svinfeta! Din Squale e brorsa från en annan morsa med min Wakmann. På fler sätt än ettZodiacen landade idag, har fått ihop en kul kvartett!
Sneglat på något liknande tidigare. Mysig den där med Bezeln. Blir lite roligareSvinfeta! Din Squale e brorsa från en annan morsa med min Wakmann. På fler sätt än ett
Superfin! 18K?Denna landade idag, kan nog bli riktigt fin efter rengöring & bandbyte. Hade gärna fixat en orginalkrona också men känns inte som det lättaste att få tag på…
Vackert, en vit villhöver jag också!
Pläterad, men inte speciellt skavdSuperfin! 18K?
Laddar inför #30WGApril 2022 ser jagOoooooooooooooops!
Japp.Laddar inför #30WGApril 2022 ser jag
Ser fram emot nästa runda. Har sålt en, har två ute till försäljning och köpt ca 30 sedan senastJapp.
3st till och jag är redo.
Eller kanske 6-7st till. Var en 3-4st med lite tveksam funktion i högen.
Trevligt kap !! Har samma ref, men i stål. Läcker tunnis med sina inskurna sifferstreck. Grattis !!Denna landade idag, kan nog bli riktigt fin efter rengöring & bandbyte. Hade gärna fixat en orginalkrona också men känns inte som det lättaste att få tag på…