• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

Ooooooooooooooops! 😳

IMG_20210916_181119~2.jpg
Den där keleken kan man ju kanske få erbjudas att köpa ;)

Den där keleken kan man ju kanske få erbjudas att köpa ;)
Jäklar vilket parti! Många godbitar. Främsta raden med Kelek, Record, Tissot Pointerdate och Lemania hade jag kunnat ta hand om direkt!
Kelek var riktigt fin. Väldigt trevlig Big eye tavla. Tyvärr verkar kronograf funktionen jävlas.
Återstår och se om Kelek är kärlek för mig. Eller om den får lämna.

Pointerdate var det stora målet för mig i lotten.
Sen var det många trevliga till som "följde med"

Senast ändrad:
Kelek var riktigt fin. Väldigt trevlig Big eye tavla. Tyvärr verkar kronograf funktionen jävlas.
Återstår om Kelek är kärlek för mig. Eller om den får lämna.

Pointerdate var det stora målet för mig i lotten.
Sen var det många trevliga till som "följde med"
Borde vara ett 7730-verk i Kelek och finns det ju iaf delar att tillgå om det skulle behövas.

Två Tissot Antimagnetique på samma dag men i helt olika delar av landet (Luleå och Sjöbo). En stor (35mm) och en liten skitig sak på Bonklip. Ska bli spännande att kolla närmare på! Kolla nian på den stora 😍
6F857812-EE19-4444-BB0C-71FEFC6C3ACE.jpeg
7FCEAD2A-756D-4E41-873E-87093A71D465.jpeg
Blev lite paff när jag trodde att jag fått hem den lilla Tissoten. Auktionsfirman hade skickat ett engelskt spindelur från 1781 istället 🤪 Kul att hålla i en stund innan retur. Tänk, från före franska revolutionen….
5DDF5EF5-E18B-4D3B-B00C-1CE652FC5E32.jpeg

Blev lite paff när jag trodde att jag fått hem den lilla Tissoten. Auktionsfirman hade skickat ett engelskt spindelur från 1781 istället 🤪 Kul att hålla i en stund innan retur. Tänk, från före franska revolutionen….
Fick hem en som var rätt till slut! Fin patina, snygga bandhorn, jumbo-storlek (nåja, för att vara Tissot AM; modiga 35mm), och på gammal Eulit. Ska titta inuti och putsa lite!
1C95EC24-FD9D-42DA-ADF4-18E9549C7BCE.jpeg
14009F5F-8BFF-4704-9509-B153A3B6CD1A.jpeg
1E0253D0-B932-4EAC-A1B0-9A33ED2525A9.jpeg

Tillbaka
Topp