Det blev en DS till Söker en bättre krona
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett sista tillägg till denna följetången. Gick en billigt inatt!Yepp, mitt ”oh den kan vara kul att ha några gånger innan den hamnar i lådan med andra vintageur jag ifrågasätter varför jag köpte”-köp får nog kanske åka upp på bukten…
Perfekt matchning!Äntligen en passande klocka till mitt 18mm Tropic 2000! Eller?
Tropic 2000 ja, är det bra tycker du? Skillnad mot ex Tropic Sport (förutom det uppenbara i designen då)?Äntligen en passande klocka till mitt 18mm Tropic 2000! Eller?
Och idag dök dom upp. Lite puts kvar.Vinner två av tre auktioner jag ville ha denna vecka. De två blir dyra men den jag missat med 10 sekunder blir såklart svinbillig…
Det är asgrymt när man väl hittar rätt klocka till det. Mkt mjukt och följsamt.Tropic 2000 ja, är det bra tycker du? Skillnad mot ex Tropic Sport (förutom det uppenbara i designen då)?
Grattis!! Ser fina ut!Och idag dök dom upp. Lite puts kvar.
Tycker Olympic är den fina där.Blev ett auktionsköp. Betalade nog lite mer än jag borde gjort men ville verkligen ha den patinerade Tissoten
Håller med om att den också ser lovande ut. Nytt glas och relume på minutvisaren så blir den nog toppen medTycker Olympic är den fina där.
Grymt skick på Perfectan.
Dessa båda dök upp ida... Nåja igår... Deal with it.
NästanFullset halvvintage Longines Conquest. Typ samma kategori som Omegas fula ankungar. Nöjd!
Ja, inte riktigt lika kool givetvis, men skarp, kul med fullset och en modell jag varit sugen på att prova.
Vad kul att du blev inspirerad av mig haha! Det blev jättesnyggt verkligen, härlig textur på armbandet som verkligen lämpar sig för ändamåletFick hem en damflexlänk som @Cougan var vänlig att skänka mig mot en slant till BCF
och med inspiration från @240snusit så meckade jag ihop detta till ett armband. Fick lägga till lite kedja för att det skulle passa.
Blev faktiskt helt ok tycker jag
Men det där vill jag också testa! @Cougan jag tittar på dig, fler länkar kvar?Fick hem en damflexlänk som @Cougan var vänlig att skänka mig mot en slant till BCF
och med inspiration från @240snusit så meckade jag ihop detta till ett armband. Fick lägga till lite kedja för att det skulle passa.
Blev faktiskt helt ok tycker jag
Men det där jag också testa! @Cougan jag tittar på dig, fler länkar kvar?
Haha multitasking är inte min paradgren…Är detta någon slags grottfolksspråk som jag är för välutbildad för att förstå?
Skämt åsido - Tyckte också att det blev riktigt bra, @Cougan
Har nog aldrig burit armband (annat än de som håller klockor), men är onekligen också lite nyfiken på att testa.
Yes. Finns fleraMen det där vill jag också testa! @Cougan jag tittar på dig, fler länkar kvar?
Doxa kanske?!Ett gäng Speidel, Fixo-flex och Maruman flex samt ett mesh. 99kr på tradera. Ngn som kan identifiera loggan på mesh?
Tänkte på Rodania, men såg nu att de inte var så lik:Ett gäng Speidel, Fixo-flex och Maruman flex samt ett mesh. 99kr på tradera. Ngn som kan identifiera loggan på mesh?