• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Greetings och grattis :)
Fin, ny? :)
B1233986-4A82-4143-8A77-1C7237B34982.jpeg
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Om man kisar lite och inte kollar så noga på minutindex så ser ju den svarta i mitten nästan ut som en tre tacche med välbevarad tavla!
Haha jag vågar inte hoppas på något annat än lagom stor (helst 33mm i alla fall) och kul tavla. Men Longines hade varit skoj, step case ännu roligare! Tror dock inte på step, reflektionerna är fel.
 

hejsam

Patek
2-Faktor
Haha jag vågar inte hoppas på något annat än lagom stor (helst 33mm i alla fall) och kul tavla. Men Longines hade varit skoj, step case ännu roligare! Tror dock inte på step, reflektionerna är fel.
Både tavlan och boetten ser ut att vara väldigt fina så är den bara i vettig storlek blir den nog riktig mysig, tror som sagt heller inte på Longines dock även minut index och ringen runt är inget jag känner igen!
 

acue

Cartier
Haha skönt att höra, är alltid nojig när budgivningen är lite knasig. Speciellt när man hamnar på sitt maxbud...
Du får delge om det var något skoj i den högen så gör jag detsamma :D
Ska jag göra 😊🤞Ja det blir ju inte direkt öppna kort med deras upplägg så kände väl lite likadant. jag hamnade en femtiolapp under mitt maxbud, men kanske va du där å nafsade också el?
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Ska jag göra 😊🤞Ja det blir ju inte direkt öppna kort med deras upplägg så kände väl lite likadant. jag hamnade en femtiolapp under mitt maxbud, men kanske va du där å nafsade också el?
Jag fick bara besked om att mitt maxbud var nått men att jag var den som lagt det först :p sen fick jag besked om att jag vann. Men jag bjöd inte på din hög, jag satsade allt på den här :D
 

acue

Cartier
Jag fick bara besked om att mitt maxbud var nått men att jag var den som lagt det först :p sen fick jag besked om att jag vann. Men jag bjöd inte på din hög, jag satsade allt på den här :D
Jag förstår. Nämen har eg ingen anledning att tro det värsta. Jag fick egentligen inga dåliga vibes på något vis, snarare saklig och trevlig kommunikation. Ska bli kul att se vad det är för ngt 😀
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Jag förstår. Nämen har eg ingen anledning att tro det värsta. Jag fick egentligen inga dåliga vibes på något vis, snarare saklig och trevlig kommunikation. Ska bli kul att se vad det är för ngt 😀
Ja samma här, väldigt bra kommunikation - snabb och trevlig som du säger. Säkert ingen fara, bara jag som är kroniskt paranoid...
 

Klockjägaren

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Ni har säkert varit med om det; det plingar till i inboxen att du vunnit en auktion. Mindes inte att jag lagt något bud… Kommer inte ihåg vilken jag var ute efter! Kanske Longines (12.68z?) som ser ganska stor och fin ut med någon sorts oyster-länk. Eller var det Ciny-dykaren med lollipop-sekund? Eller den antika stegräknaren? Förvirringen tilltar….

F40FD927-F4F6-477C-A081-4D22967601C9.jpeg
 

Anders Forsberg

Vacheron
2-Faktor
Ni har säkert varit med om det; det plingar till i inboxen att du vunnit en auktion. Mindes inte att jag lagt något bud… Kommer inte ihåg vilken jag var ute efter! Kanske Longines (12.68z?) som ser ganska stor och fin ut med någon sorts oyster-länk. Eller var det Ciny-dykaren med lollipop-sekund? Eller den antika stegräknaren? Förvirringen tilltar….

F40FD927-F4F6-477C-A081-4D22967601C9.jpeg
Kan verkligen sympatisera.
…Och tänker att det var stegräknaren som lockade. ;)
 
Topp