Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina!Fin, ny?
En så där har jag också liggande någonstans. Som behöver fixas. Måste leta redan på den.Det Visade sig vara en 34mm Hammarautomat med Buren 525 verk vilket jag ej förväntade mig. Står tyvärr stilla.
Den tycker jag verkligen att du borde hitta fram. Dessa är verkligen mysigaEn så där har jag också liggande någonstans. Som behöver fixas. Måste leta redan på den.
Grym! Hojta gärna till om du funderar på flipp.Fick hem den här idag i en liten goodiebag! Excelsior Park, EP40. Ca 37/38mm exl. kronan, bra storlek!
Snygg. Den från Kaplans? Var väldigt sugen på den. Trevlig med 3 register. Prisvärd också.Varför ska man hugga hem klockor när man hoppat på OWGM? Det är en väldigt bra fråga. Kunde dock inte låta bli denna. Valjoux 7736 och rejäl boett på 42mm.
Stämmer bra. Skicket var bättre än väntat. Plexit som nytt och håller tid samt återställer korrekt. Riktigt nöjdSnygg. Den från Kaplans? Var väldigt sugen på den. Trevlig med 3 register. Prisvärd också.
Bra köpStämmer bra. Skicket var bättre än väntat. Plexit som nytt och håller tid samt återställer korrekt. Riktigt nöjd
Om man kisar lite och inte kollar så noga på minutindex så ser ju den svarta i mitten nästan ut som en tre tacche med välbevarad tavla!Oklar hög med mög…
Haha jag vågar inte hoppas på något annat än lagom stor (helst 33mm i alla fall) och kul tavla. Men Longines hade varit skoj, step case ännu roligare! Tror dock inte på step, reflektionerna är fel.Om man kisar lite och inte kollar så noga på minutindex så ser ju den svarta i mitten nästan ut som en tre tacche med välbevarad tavla!
Både tavlan och boetten ser ut att vara väldigt fina så är den bara i vettig storlek blir den nog riktig mysig, tror som sagt heller inte på Longines dock även minut index och ringen runt är inget jag känner igen!Haha jag vågar inte hoppas på något annat än lagom stor (helst 33mm i alla fall) och kul tavla. Men Longines hade varit skoj, step case ännu roligare! Tror dock inte på step, reflektionerna är fel.
Haha, jag var också å högg på den där skräphögen Håvade in den andra dock! Ungefär lika oklar den med väl?Oklar hög med mög…
Haha skönt att höra, är alltid nojig när budgivningen är lite knasig. Speciellt när man hamnar på sitt maxbud...Haha, jag var också å högg på den där skräphögen Håvade in den andra dock! Ungefär lika oklar den med väl?
Ska jag göra Ja det blir ju inte direkt öppna kort med deras upplägg så kände väl lite likadant. jag hamnade en femtiolapp under mitt maxbud, men kanske va du där å nafsade också el?Haha skönt att höra, är alltid nojig när budgivningen är lite knasig. Speciellt när man hamnar på sitt maxbud...
Du får delge om det var något skoj i den högen så gör jag detsamma
Jag fick bara besked om att mitt maxbud var nått men att jag var den som lagt det först sen fick jag besked om att jag vann. Men jag bjöd inte på din hög, jag satsade allt på den härSka jag göra Ja det blir ju inte direkt öppna kort med deras upplägg så kände väl lite likadant. jag hamnade en femtiolapp under mitt maxbud, men kanske va du där å nafsade också el?
Jag förstår. Nämen har eg ingen anledning att tro det värsta. Jag fick egentligen inga dåliga vibes på något vis, snarare saklig och trevlig kommunikation. Ska bli kul att se vad det är för ngtJag fick bara besked om att mitt maxbud var nått men att jag var den som lagt det först sen fick jag besked om att jag vann. Men jag bjöd inte på din hög, jag satsade allt på den här
Ja samma här, väldigt bra kommunikation - snabb och trevlig som du säger. Säkert ingen fara, bara jag som är kroniskt paranoid...Jag förstår. Nämen har eg ingen anledning att tro det värsta. Jag fick egentligen inga dåliga vibes på något vis, snarare saklig och trevlig kommunikation. Ska bli kul att se vad det är för ngt
Kan verkligen sympatisera.Ni har säkert varit med om det; det plingar till i inboxen att du vunnit en auktion. Mindes inte att jag lagt något bud… Kommer inte ihåg vilken jag var ute efter! Kanske Longines (12.68z?) som ser ganska stor och fin ut med någon sorts oyster-länk. Eller var det Ciny-dykaren med lollipop-sekund? Eller den antika stegräknaren? Förvirringen tilltar….