Fel tråd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att 166.002:an blev så bra och att den andra lever vidare trots sina yttre skavankerKöpte dessa för ett tag sen, Omega SM 166.002, av @Klockjägaren som projekt då båda stod still och behövde körlek.
Den här blev mycket bra med service o nytt glas
Den här har fin tavla och nyservat verk men boetten är helt slut...
Den var dryga 33mm och 18mm bandbredd. Tavlan helt klart över förväntan!Högg på dåliga bilder på Tradera. Oklart hur stor och vilket urverk, men jag hoppas på 33mm och 1079H. Vad säger du @Radiumpassion, kan det vara en 06WDT?
Ser bra ut och 33mm är mer än 3mm bättre än 30Den var dryga 33mm och 18mm bandbredd. Tavlan helt klart över förväntan!
Otroligt läcker!Denna Zenith landade idag. Stadig bjässe från 60-talet med en boett på lite mer än 42mm. Tavla, visare och boett i enastående skick. Nu ska man bara jaga rätt i en bezel
Tack! Ja den upplevs faktiskt lite så. Sen så ren och fin under där ring skulle suttit är ett plus.Otroligt läcker!
Utan vridning blir det som en läcker step boett.
Smidigt, 18V?Köpte en NOS Makita idag. Alltid kul att komplettera samlingen. Har tigersåg och skruvdragare sedan tidigare.
1,55!Smidigt, 18V?
Tänkte buda på den där men avstod. Fin!Dagens höjdpunkt. Felca Titoni kronograf i stål
Grattis! Budade på den en bit, men gav upp mot slutet. Länken känns kul!Omärkt ur med fin tavla och ett FHF 1146 12’’’ om jag inte ser fel. Tror det är samma urverk som Doxa kallade 12’’’ cal 1 och använde i tyska miltärur på 40-talet. Men det allra roligaste är kanske den fina GF flexibla länken!
Tackar! Ska bli kul att få hem! Du har ju fångat fina grejor idag ocksåGrattis! Budade på den en bit, men gav upp mot slutet. Länken känns kul!
Kul! det tackar jag förTänkte buda på den där men avstod. Fin!
Kul, riktigt fin !Skapligt nöjd med dagens hämtning
Kul att den fick stanna i Sverige (och på forumet)Skapligt nöjd med dagens hämtning
Verkligen, dels har jag en förkärlek för Breitling generellt så att få tag på en med svensk koppling är givetvis extra kulKul att den fick stanna i Sverige (och på forumet)
Aha, det var du som knep den! Vilket kap!Skapligt nöjd med dagens hämtning
Ja, den där hade man ju så klart span på Kul och se att den kom hit!Skapligt nöjd med dagens hämtning
Aha, det var du som knep den! Vilket kap!
Det blev så! Har hängt med på ett par kronometer sthlm kronografer men nu var det min tur att få en tillslutJa, den där hade man ju så klart span på Kul och se att den kom hit!
Grym! Antar att det var den från Huskvarna? Grattis till köpet!Skapligt nöjd med dagens hämtning
YepGrym! Antar att det var den från Huskvarna? Grattis till köpet!