• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

Sedvanlig ångest, men den här dimper väl ner nästa vecka… Thuya med trevliga detaljer!

48499EC2-FB77-40C2-9728-875774884FD1.jpeg
Fina de där! Ångrar lite att jag släppte min!

Superfin! Tavlan såg riktigt bra ut. Var sugen på den där men ändrade mig i sista sekund då jag hämtat ut en Candino MRP SA 15 min tidigare. :D
Min är dock ett totalt vrak, undrar vad den varit med om. Ibland är man lite väl trigger happy :bag:
Grattis till ett mycket bättre köp!
Tror denna snurrade förbi mitt flöde också - Tradera?Var också lite sugen först om det nu är samma, trasiga gängor?

Superfin! Tavlan såg riktigt bra ut. Var sugen på den där men ändrade mig i sista sekund då jag hämtat ut en Candino MRP SA 15 min tidigare. :D
Min är dock ett totalt vrak, undrar vad den varit med om. Ibland är man lite väl trigger happy :bag:
Grattis till ett mycket bättre köp!
Grattis till dig med! Visa gärna!
Lite tur hade jag dock då jag la mitt sista bud med 1sek kvar och då visste jag inte ens vad klockan låg på 😂

Tillbaka
Topp