Stämmer!Tror denna snurrade förbi mitt flöde också - Tradera?Var också lite sugen först om det nu är samma, trasiga gängor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer!Tror denna snurrade förbi mitt flöde också - Tradera?Var också lite sugen först om det nu är samma, trasiga gängor?
Bjuder på en säljarbild då jag redan börjat plocka ned den. Härjad boett med röda färgstänk, plexi kört i slipmaskin och så blek/sliten datumskiva så att man inte ens kan urskönja datum. Vet inte om den går, får hem nya batterier i dagarna.Grattis till dig med! Visa gärna!
Lite tur hade jag dock då jag la mitt sista bud med 1sek kvar och då visste jag inte ens vad klockan låg på
Blir fin med nytt plexi! Hoppas den går Det boetterna är grymma!Bjuder på en säljarbild då jag redan börjat plocka ned den. Härjad boett med röda färgstänk, plexi kört i slipmaskin och så blek/sliten datumskiva så att man inte ens kan urskönja datum. Vet inte om den går, får hem nya batterier i dagarna.
Men, kan kanske bli bra med lite tur, initiala chocken har lagt sig
Tack, ja, det är inte så kul att jaga tidiga quartzverk. Kan bara hålla med angående boetten, har en till, en Darwil med mineral, sedan tidigare som jag gillar mycket.Blir fin med nytt plexi! Hoppas den går Det boetterna är grymma!
Va mest ute efter Zenithen, hoppas tavlan är så pass ok som jag tror. Birka No-lume ser ganska fin ut också.
Lustig sak var att ingen liknande dök upp när jag googlar Tissot Seastar Seven. Den ser väl tyvärr ganska liten ut. Någon som kan modellen?
Edit: Tror jag hittade en likadan Tissot till slut, där stod 32 mm
Jo man tackar. Puts och studs kommer det nog bli litegrannStorleksmässigt så ser den ut att kunna vara ett så kallat pojkur.
Känns inte som om det smala området är riktigt lika väldokumenterat.
Men snyggt köpt!
Tror att Zenithen kan bli ganska fin efter lite puts och studs. Birkan också.
EDIT
Nvm. Ska försöka läsa hela inläggen innan jag svarar hädanefter.
Kategorin skoj och ovanligt.
Hoppas på Mido-märkta, även om GF kan duga.Och bra länkar.
Riktigt kul! Alla i samma parti? Nästan osannolikt braKategorin skoj och ovanligt.
Yesbox! Väntar på hemkomst från TysklandRiktigt kul! Alla i samma parti? Nästan osannolikt bra
Spekulant om du säljer.Tissot T12 Seastar på suddiga bilder, ska bli spännande att få hem
Grymt fin!Plockade upp den här från forumet. Ytterst spektakulär i verkligheten.
Högg på dåliga bilder på Tradera. Oklart hur stor och vilket urverk, men jag hoppas på 33mm och 1079H. Vad säger du @Radiumpassion, kan det vara en 06WDT?
Tack! Hoppas bara den kommer fram nu också…. Din har ju coolare tavlaSer bra ut! Min sier hei
Vi får se..... Det har ju hänt förut att jag köpt en pytteliten klocka för alldeles för mycket pengar;-)@Klockjägaren Säljaren svarade mig att den va 30mm, hoppas den är större!
Grymt fin!
Riktigt bra! Vad har den för mått?Dagens höjdpunkt. Felca Titoni kronograf i stål
Tack! Ska vara 35.5mm exkl kronanRiktigt bra! Vad har den för mått?
Klart rolig! GrattisTack! Ska vara 35.5mm exkl kronan
Köpte ett omega armband igår ,
Men hittar ingen stämpel vilken karat som guldet innehåller ,
Dessa två stämplar finns men kan inte riktigt identifiera hallmarket till vänster ,
Någon som kan på rakarm ?