Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket elegant, med flera fina detaljer !!En 38 mm Viking sport med trevlig svart tavla trillade in.
Och fina visare!En 38 mm Viking sport med trevlig svart tavla trillade in.
Tillverkad av Cortébert - mycket fin! Visa gärna baksidan också.En 38 mm Viking sport med trevlig svart tavla trillade in.
Tillverkad av Cortébert - mycket fin! Visa gärna baksidan också.
Kanske off brand men ändå tysk! Snygg är den!Sökte efter en Sinn 810, hittade en off brand version
Kanske off brand men ändå tysk! Snygg är den!
En kamrat som har betydligt bättre kunskap om kvalitetsklockor än jag hävdar att mycket text på tavlan ger per automatik en bättre klocka.Tyckte den var cool! Får se om jag uppskattar mini-uppsatsen på tavlan
Grym! Jag har trålat ganska mycket efter ur meddenna boett, aldrig sett den här modellen. Ser ut som en ganska sen version med den den tunnare bezeln. Är det originallänk?Sökte efter en Sinn 810, hittade en off brand version
Grym! Jag har trålat ganska mycket efter ur meddenna boett, aldrig sett den här modellen. Ser ut som en ganska sen version med den den tunnare bezeln. Är det originallänk?
Skulle tro att det är originallänken ändå. Den ser snarlik ut länken jag hade på min DPW med likadan boett och det var ju inte alltid man kostade på att beställa lås präglade med logotyp i den här prisklassen.Finns det möjligen en sida du kan dela där jag kan läsa på mer om modellen? Känner tyvärr inte till så mycket om den.
Bilderna var inte som bästa på auktionen, men såg inte ut som att länken var stämplad med Dugenas logga.
Tror det jag läst varit på olika forum, står en del i MRPSA-tråden här tex. Den trevligaste varianten tycker jag är den där bezeln är tjockare, som resten av boetten på höjden typ.Finns det möjligen en sida du kan dela där jag kan läsa på mer om modellen? Känner tyvärr inte till så mycket om den.
Bilderna var inte som bästa på auktionen, men såg inte ut som att länken var stämplad med Dugenas logga.
Snyggt, själv letar jag babychrono men hittar inget bra ;(Utökade min kronografsamling idag med denna anonyma 31mm babykronografen i guld.
Tack! Det är en svår kategori tycker jag. Hade lite tur med dennaSnyggt, själv letar jag babychrono men hittar inget bra ;(
Riktigt kool Precimax! Stål?Dagens inköp
Avundsjuk!Helstål. Nära Nos.