Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med lite tur ligger sekundvisaren där, jag tycker mig se den nere i högra hörnet om jag kisar och har lite livlig fantasi! Hpppas du får ordning på denTydligen köpt denna för 125 plus provis… Defekt och saknar sekundvisare…
Jaja
Tydligen köpt denna för 125 plus provis… Defekt och saknar sekundvisare…
Jaja
Haha ja kanske det. Låt oss hoppasMed lite tur ligger sekundvisaren där, jag tycker mig se den nere i högra hörnet om jag kisar och har lite livlig fantasi! Hpppas du får ordning på den
Trevligt köp !Haha ja kanske det. Låt oss hoppas
Var väl ändå en hanterbar chansning mtp priset
Haha tack! I ärlighetens namn har jag alltid tyckt att patina är trevligt, men har väldigt svårt för ojämnhet. Alltså typ fläckar/repor/ojämnheter på tavlan, trasig lume, en relumad visare eller annat ojämnt slitage/patina rent allmänt. Om det är jämn patina kan det förhöja.Trevligt köp !
Du börjar se lite mot den vackra horisonten..
Ur med bedagad historia.
Lite motvikt till dina fina superur.
Sen får du en Grå tavla att gotta blicken på.
Lycka till !! Och även jag hoppas att den lilla sekundvisaren ligger gömd längst ner kring glaskransen !
Inte nu för tiden men då var de bra.Invicta är väl kvalitet…?
Missade helt att du frågat.. Ursäkta!Storlek ?
vilken ? =)Missade helt att du frågat.. Ursäkta!
Den såldes som 36mm men visade sig vara 38 exkl kronan.
Grattis! Härligt att se lite patina på din handled Det är väl den annons jag klickat mest på de senaste månaderna...Invicta är väl kvalitet…?
Tack!Grattis! Härligt att se lite patina på din handled Det är väl den annons jag klickat mest på de senaste månaderna...
vilken ? =)
Du skulle slagit till tidigare!Grattis! Härligt att se lite patina på din handled Det är väl den annons jag klickat mest på de senaste månaderna...
Denna! Du citerade virrooo's citering av mig så antog att du frågade om den
Jäkla trevlig!Dagens fynd blev bra med lite tvätt och nytt plexi (quartzarn fick inte följa med hem)
Tack. Optisk knas. Index är mycket fina. Hade inget orginal så det fick bli ett generiskt plexi för nu.Jäkla trevlig!
Vad har hänt med sexan? Smuts?