eNielsen
Guld
Tack! Har endast sett denna & en till. Verkar inte så vanligaCoolt, aldrig sett i solitt guld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Har endast sett denna & en till. Verkar inte så vanligaCoolt, aldrig sett i solitt guld
@Koppe hade/har en.Tack! Har endast sett denna & en till. Verkar inte så vanliga
Grattis! Fin tavla! Insert kommer nog vara snudd på omöjligt tyvärr. Sitter man på ett nos eller lnos lär man inte släppa detFick denna idag, köpt på kaplans. Verkar behöva en service. Ingen som sitter på ett NOS inlägg till vridringen @Fadershan ?
Grattis! Fin tavla! Insert kommer nog vara snudd på omöjligt tyvärr. Sitter man på ett nos eller lnos lär man inte släppa det
TJUSIG! nej iNga NOS-bezels liggandes!Fick denna idag, köpt på kaplans. Verkar behöva en service. Ingen som sitter på ett NOS inlägg till vridringen @Fadershan ?
Blir inte mycket bättre än så !Köpt en fin Tg195.
Kan fixa ersättnings om du inte hittar original!Fick denna idag, köpt på kaplans. Verkar behöva en service. Ingen som sitter på ett NOS inlägg till vridringen @Fadershan ?
Undra vad visaren varit med om..Benrus Sky Chief med en brun tropical tavla. Denna tror jag kan bli riktigt bra efter lite (eller kanske mycket) fixande
Jaa det kan man verkligen undra. Den verkar inte ha tagit i tavlan tack och lov.. Och jag hoppas att den inte heller gör det under den långa resan från USAUndra vad visaren varit med om..
Riktigt kul köp!Benrus Sky Chief med en brun tropical tavla. Denna tror jag kan bli riktigt bra efter lite (eller kanske mycket) fixande
Tack! Klockan har tydligen legat med skadat glas länge. Därför är det väldigt mycket löst damm på tavlan. Jag tror och hoppas att den kommer bli väldigt bra när den har blivit omsorgsfullt städad..Riktigt kul köp!
Mäktig profil!Tack! Klockan har tydligen legat med skadat glas länge. Därför är det väldigt mycket löst damm på tavlan. Jag tror och hoppas att den kommer bli väldigt bra när den har blivit omsorgsfullt städad..
Kommer bli kanon!Tack! Klockan har tydligen legat med skadat glas länge. Därför är det väldigt mycket löst damm på tavlan. Jag tror och hoppas att den kommer bli väldigt bra när den har blivit omsorgsfullt städad..
Nice! Urtavlan er også 18K gull
Precis hämtat upp denna som dök upp på annons i närheten.
Omega Constellation C-Shape i 18k guld med 18k länk.
Verkar inte gå att ställa datum och dag, men funkar bra i övrigt.
Kan vara värt att kosta på den en service.
Najs med helguldare
Aha, det hade jag inte koll på. Kul!Nice! Urtavlan er også 18K gull
Projekt landat - återstår att se om tavlan kan bli av med lite av smutsen…mycket av skräpet på plexit men några fält av grå smuts…några tips?
Tandborste för aggressivt?Mjuk mjuk borste, fungerar generellt bra på mönstrade tavlor för lättare rengöring.
Har själv en typ silkeslen borste från kicks
Hade ej vågat iaf.Tandborste för aggressivt?
Mycket kul köp! Bör väl vara en 168.019 med det fina 751 urverket med tanke på att det inte är något mellanrum mellan dag och datum. Har haft en sådan och om jag inte minns fel så är det inte snabbinställning av dag, men av datum. Datum ställs genom att dra ut och trycka in kronan, men för dag måste du köra runt tiden. Tror jag gjorde så att att ställde dag och datum till dagen före och sedan ställde tiden framåt över tolvslaget. Kanske vet du redan detta och inställningen verkar är trasig, men kan vara värt ett försök! OM (or massif) är grymma!
Precis hämtat upp denna som dök upp på annons i närheten.
Omega Constellation C-Shape i 18k guld med 18k länk.
Verkar inte gå att ställa datum och dag, men funkar bra i övrigt.
Kan vara värt att kosta på den en service.
Najs med helguldare
Tack för tipset. Kronan verkar snurra fritt, så går inte att ställa i yttersta läget. Både datum och dag slår dock om som det ska vid 12.Mycket kul köp! Bör väl vara en 168.019 med det fina 751 urverket med tanke på att det inte är något mellanrum mellan dag och datum. Har haft en sådan och om jag inte minns fel så är det inte snabbinställning av dag, men av datum. Datum ställs genom att dra ut och trycka in kronan, men för dag måste du köra runt tiden. Tror jag gjorde så att att ställde dag och datum till dagen före och sedan ställde tiden framåt över tolvslaget. Kanske vet du redan detta och inställningen verkar är trasig, men kan vara värt ett försök! OM (or massif) är grymma!