Nu är du på gång! Snygg!!!Får bli denna DS som dagens fynd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu är du på gång! Snygg!!!Får bli denna DS som dagens fynd
Lugnt, har tillräcklig av dom! Budade mest för att ingen annan gjort det, och man kan ju inte ha för många NOS grisband i 17mm. Speciellt inte med tanke på att min vintage JLC-samling växer till sig allt mer, och 100% av dom klockorna har 17mm luggar!Bra köp!!
Det var jag som knep det bruna grisbandet av dig btw...
Grymt kap!Känner att jag börjar få ett omvänt problem... Istället för ”vilket band ska jag ha på klockan” blir det ”vilken klocka ska jag ha till bandet”!
NOS 16mm grönt hajläder för 32kr på tratten! Echt hai!
Vad bra! Men är det inte 18? Iofs, 17 funkar ju faktiskt på både 16 och 18 om man inte är petig så det är ju bra..Lugnt, har tillräcklig av dom! Budade mest för att ingen annan gjort det, och man kan ju inte ha för många NOS grisband i 17mm. Speciellt inte med tanke på att min vintage JLC-samling växer till sig allt mer, och 100% av dom klockorna har 17mm luggar!
Mja, jag har två stycken likadana band från samma säljare. Står 18 i annonsen och det kan mycket väl ha varit 18 en gång i tiden, men dom två jag har är 17. Sitter på min Reverso och jumbo enligt nedan. Hela trion har 17mm.Vad bra! Men är det inte 18? Iofs, 17 funkar ju faktiskt på både 16 och 18 om man inte är petig så det är ju bra..
Tack! Men det var snarare 16,5, så får se var det hamnar. Klämmer ogärna på för stora band.
Alright alright, jaja, det var ju billigt iaf...Mja, jag har två stycken likadana band från samma säljare. Står 18 i annonsen och det kan mycket väl ha varit 18 en gång i tiden, men dom två jag har är 17. Sitter på min Reverso och jumbo enligt nedan. Hela trion har 17mm.
Äsch då! Köp en Reverso så får du användning av det! Eller en Cartier Tank!Alright alright, jaja, det var ju billigt iaf...
Rätt skaplig trio...
Nästan gratis dessutom!!! Grattis!Tank fyndad idag - nu blir det att hitta passande glas
Som en pizza med dricka, kan jag leva med. Tavlan ser helgrym ut under glaset.Nästan gratis dessutom!!! Grattis!
Kool, vattentät också?Tank fyndad idag - nu blir det att hitta passande glas
Står det Polhem?Som en pizza med dricka, kan jag leva med. Tavlan ser helgrym ut under glaset.
Tack! Desvärre enda bilden som finns att tillgå - men ser klart gedigen ut så det är ingen omöjlighet.Kool, vattentät också?
Tack! Polhem, yes! - Kul att man bor några hundra meter från PolhemsskolanStår det Polhem?
Grattis, .. btw!
Grattis! Hade span på den, men avskräcktes lite av glaset. Skönt att veta att det finns vintageälskare på KS som är modigare än jag!Tank fyndad idag - nu blir det att hitta passande glas
Har du fyndat eller "bara" köpt?!
Haha nog mest köpt...Har du fyndat eller "bara" köpt?!
Jag förstår. Köpt av någon här på KS?Haha nog mest köpt...
Men en blank Lanco superkompressor med breda visare känns som ett fynd även om.jag garanterat inte betalade under marknadspris
Yes! @theargonautJag förstår. Köpt av någon här på KS?
Ett bra köp tycker jag. Riktigt snygg är den!
Aha! Det var du som tog den! Grattis till den!Hämtade ut en Longines Automatic Ultra-Chron med länk och box idag. En boettform jag tidigare ratat men kommit att tycka om mer och mer.
Mycket, mycket nöjd! Enligt mig ett riktigt fynd.
Ångrar nu att jag inte gav dig en match! Ser VERKLIGEN supertrevlig ut! Men jag tar väl en kölapp om det är ok? Hör av dig om den får gå vidare.Hämtade ut en Longines Automatic Ultra-Chron med länk och box idag. En boettform jag tidigare ratat men kommit att tycka om mer och mer.
Tack, och förlåt!Aha! Det var du som tog den! Grattis till den!
Jag snålbudare verkligen! En chansning som jag inte trodde skulle gå hem, vilket det såklart inte gjorde. Verkligen en pärla!Tack, och förlåt!
Såg att du hade näst högsta bud. Du kan glädja dig med att mitt maxbud var avsevärt mycket högre. Blev förvånad att jag ens vann den.
Cool!Hämtade ut en Longines Automatic Ultra-Chron med länk och box idag. En boettform jag tidigare ratat men kommit att tycka om mer och mer.
Grattis! Sjukt coola index! Kan du bjussa på ett foto rakt framifrån?Hämtade ut en Longines Automatic Ultra-Chron med länk och box idag. En boettform jag tidigare ratat men kommit att tycka om mer och mer.
Tack! Såpass speciella och upphöjda index lyfter klockan rejält tycker jag. Inte möjlighet att ta kort just nu trots att jag har den på jobbet. Nedan foto är det som kommer närmast att vara rakt framifrån av de foton jag har på mobilen.Grattis! Sjukt coola index! Kan du bjussa på ett foto rakt framifrån?