Ruskigt cool! Jag kanske kan köpa den och reparera länken?Dagens fynd
Men tyvär länken är trasig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ruskigt cool! Jag kanske kan köpa den och reparera länken?Dagens fynd
Vill faktiskt inte sälja den en!Ruskigt cool! Jag kanske kan köpa den och reparera länken?
Typiskt!Vill faktiskt inte sälja den en! Men kan du fixa länken?!
Ok vad synd!Typiskt!
Vågar inte lova något utan att se hur skadad den är. Skulle nog helst inte göra jobbet på någon annans klocka.
Men sjukt cool modell.
Svårt att se. Har länken gått av eller saknas ett stift?Ok vad synd!
Så ser det ut.
Svårt att se. Har länken gått av eller saknas ett stift?
Bra sälj Lemanian till mig dåInte på loppis men köpt idag !!
Gillar båda ! Men Seiko mest ;-)!
Aj då, låter lite klurigt att göra det snyggt.Länken gått av bara och behövs svetsa den.Det som är i mitten.
Ja, jag håller med! Ett alternativ är att hitta en annan länk.Aj då, låter lite klurigt att göra det snyggt.
Det var en till salu på eBayAj då, låter lite klurigt att göra det snyggt.
Det kom ju lägligt! Är den i delar?Det var en till salu på eBay
Den är såld för tre veckor sen!Det kom ju lägligt! Är den i delar?
Aha, typiskt!Den är såld för tre veckor sen!
Jag ska svetsa det fast bara!Aha, typiskt!
Snyggt!Nu har de fått nytt liv igen.
Bara de svarta cal 852, övriga är rätt värdelösa...Eternaloten kom hem idag... Eternan 37mm plus krona. Flax Fin lyster i solen!
Misstänker cal 852 men locket sitter som satan... Cal 852 är rätt pricy har jag förstått?
De andra två är rätt trevliga och kommer auktioneras ut till förmån för BCF på vintageGTGn...
Vad är värdelöst för dig?Bara de svarta cal 852, övriga är rätt värdelösa...
Klart de inte är värdelösa, förstår dock inte när de går för 15'. Vad var slutpriset på den du länkade?Vad är värdelöst för dig?
Denna såldes 2016 till vad som för mig är rätt mkt...
https://www.barnebys.se/slutpriser/objekt/23187513/eterna/
Det stod slagpris 9k, så typ 11 tot. Jag betade 2k för alla tre så känns som ett fynd hur somKlart de inte är värdelösa, förstår dock inte när de går för 15'. Vad var slutpriset på den du länkade?
Grymt fyndat!Eternaloten kom hem idag... Eternan 37mm plus krona. Flax Fin lyster i solen!
Misstänker cal 852 men locket sitter som satan... Cal 852 är rätt pricy har jag förstått?
De andra två är rätt trevliga och kommer auktioneras ut till förmån för BCF på vintageGTGn...
Tack!Grymt fyndat!
Riktigt bra fångat, med 2k är de klart välkomna i fyndtrådenDet stod slagpris 9k, så typ 11 tot. Jag betade 2k för alla tre så känns som ett fynd hur som
Nej vågar inte dra till med något . Är det 35mm på eternan eller? Riktigt fina fynd hur som. Ska du städa dom eller?Tack!
Har du ngn känsla för värde?
37mm ex krona så bamsestorNej vågar inte dra till med något . Är det 35mm på eternan eller? Riktigt fina fynd hur som. Ska du städa dom eller?
Oj, ja den var stor! Ja men det låter som en bra plan .37mm ex krona så bamsestor
De två andra ska jag polera glasen på och auktionera ut på GTG till förmån för BCF. Om Eternan är relativt dyr säljer jag nog den men om den är relativt billig behåller jag och servar
Inte dumt!
Det där var något nytt! SinnesDagens fynd