Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den Diamastern var ju blytung! Sätt mig i kö om den fungerar och du kommer i tankar på att flippa
Tills dess att jag fått nya batterier i båda dessa hävdar jag fynd.
Imorgon kanske jag vet bättre!
Snyggt! Diamastern är cool! Alis val
Tills dess att jag fått nya batterier i båda dessa hävdar jag fynd.
Imorgon kanske jag vet bättre!
Noterar dig som först i kön!Den Diamastern var ju blytung! Sätt mig i kö om den fungerar och du kommer i tankar på att flippa
Don’t I know it!Snyggt! Diamastern är cool! Alis val
Ballt med tigeröga. Det visste jag inte. Min bror har en Diamaster, lite avis. De är grymma. GrattisNoterar dig som först i kön!
Don’t I know it!
Fast han hade Tigeröga i sin. Den är klart svalare ändå!
Inga bättre bilder på den sista dykaren?Klickade hem en lite spännande bunt, inga mega fynd men för en femhundring kan det ju inte gå fel.
Säljarbilder.
Snyggt! Nätauktion?Klickade hem en lite spännande bunt, inga mega fynd men för en femhundring kan det ju inte gå fel.
Säljarbilder.
Nä de här va de bästa. Tror det är en Services, antagligen kromad. Men fint skick. Men är inte säker, ska bli spännande att se .Inga bättre bilder på den sista dykaren?
Tackar. Yep, på bayenSnyggt! Nätauktion?
Kromad?Kunde inte motstå tavla och boett...
Snygg Zenith. Bra köp.Klickade hem en lite spännande bunt, inga mega fynd men för en femhundring kan det ju inte gå fel.
Säljarbilder.
Yepp. Så är det (tyvärr) men är snudd på mint i boetten och har en fin silvermatt finish så kunde inte låta det avgöraKromad?
Den till vänster är ju kalas!Säkert inget fynd men behövde en Tissot...
Gillar asymmetrin. Hoppas bara tavlan är fin efter glaspolering.... Man vet ju aldrig riktigt...
Vad tror ni om grönt canvas?
Just ja... Dessa tre kom just från @Ariste
Edit 2...
Fan tror jag har ett Tissotberoende...
Ibland behöver man Tissot .Säkert inget fynd men behövde en Tissot...
Gillar asymmetrin. Hoppas bara tavlan är fin efter glaspolering.... Man vet ju aldrig riktigt...
Vad tror ni om grönt canvas?
Just ja... Dessa tre kom just från @Ariste
Edit 2...
Fan tror jag har ett Tissotberoende...
Det var ett tag sen jag klickade hem en klocka sist, men kunde inte motstå den här fina Roamern på tradera i går kväll. Känns nog värd 405kr!
Grymt läckra luggar!
Snygg tavla med!Det var ett tag sen jag klickade hem en klocka sist, men kunde inte motstå den här fina Roamern på tradera i går kväll. Känns nog värd 405kr!
Grymt läckra luggar!
Riktigt vass! Ca årgång?
Ja den är lite speciell, ingen tung dykare men inte heller något skräp. Gissar på slutet på 60-talet, kanske början 70.Riktigt vass! Ca årgång?
Den var riktigt cool, kromad boett?
Ja kromad med fin aluvridring. Tror inte den haft många timmar på armen ( inga slitsamma timmar åtminstone), kalasskick.Den var riktigt cool, kromad boett?