• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

Tack Whedda, kostymen sitter som en smäck :)

ks1.jpg
ks2.jpg
Vad är det för någon?
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Snyggt! Dock så skulle jag tänka över om skjorta med button-down-krage (och flätat bälte) inte skär sig med kostymen.

Håller med, Button down är inte optimalt då det inte fyller ut utrymmet så värst bra. I övrigt gillar jag den kragen men till kavaj blir det sådär om modellen inte är helt rätt.


Val av skjorta var inte så genomtänkt, ville mest testa kostymen. Men tycker skjortan fungerar om man ska göra kostymen lite mindre "formell" och mer avslappnad... :)

Skärpet tycker jag funkar perfekt.
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Grym! Tips testa köra en four in hand istället :)
Oscar J har stundenterbjudande på Edmund-serien, blir till att klicka hem en grå nu för 3499:-

Som sagt - Edmund/3050 är bara ett mönster (alltså en modell) som kan göras i vilken kvalité som helst, jag vill tro att det man säljer på studenterbjudandena är rätt trötta bland-/stretchvaror. För dryga tusingen till får man den riktigt bra 8515-kvalitén (en s120 från Vitale Barberis Canonico).
 

Whedda

Rolex
Som sagt - Edmund/3050 är bara ett mönster (alltså en modell) som kan göras i vilken kvalité som helst, jag vill tro att det man säljer på studenterbjudandena är rätt trötta bland-/stretchvaror. För dryga tusingen till får man den riktigt bra 8515-kvalitén (en s120 från Vitale Barberis Canonico).

Mest välinvesterade tusenlappen någonsin!
 

hollow123

Rolex
Jag gillar half windsor...
:shifty:

Som sagt - Edmund/3050 är bara ett mönster (alltså en modell) som kan göras i vilken kvalité som helst, jag vill tro att det man säljer på studenterbjudandena är rätt trötta bland-/stretchvaror. För dryga tusingen till får man den riktigt bra 8515-kvalitén (en s120 från Vitale Barberis Canonico).

Jasså okej, får ta och göra ett besök i butiken istället då.
 

denjohan

Rolex
Pledge Member
Lite ledigare idag (hopplöst att få till bra bild utan spegel) men kör Seamaster 200m tillsammans med orange silkesscarf, brun merinoulltröja, selvedgejeans från Uniqlo och italiensk arméjacka anno ca 1970 (köpt på loppis i Rom för €2 för ett par åt sedan).

image.jpg
 
Topp