Tobias Eriksson
Guld
Vad är det för någon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för någon?
Vad är det för någon?
Ofaan riktigt grymt! En värstingOscar Jacobson 100% kashmir
Snyggt! Dock så skulle jag tänka över om skjorta med button-down-krage (och flätat bälte) inte skär sig med kostymen.
Snyggt! Dock så skulle jag tänka över om skjorta med button-down-krage (och flätat bälte) inte skär sig med kostymen.
Håller med, Button down är inte optimalt då det inte fyller ut utrymmet så värst bra. I övrigt gillar jag den kragen men till kavaj blir det sådär om modellen inte är helt rätt.
Val av skjorta var inte så genomtänkt, ville mest testa kostymen. Men tycker skjortan fungerar om man ska göra kostymen lite mindre "formell" och mer avslappnad...
Skärpet tycker jag funkar perfekt.
Skärpet gillar jag, kostymen tummen upp med! Ser ut att sitta perfekt
Snygga skor med!
Var har du köpt den??Är riktigt nöjd faktiskt.
Dojjorna är mina favoriter... C&J i mocka
Oscar Jacobson 100% kashmir
Tack! ibland är det enkla det svåra
Loake Buckingham Brogue Tan Burnished Calf
Blå kostym från Oscar J "edmund"
Jag kör också med edmund 46a sitter som en käftsmäll sjukt nöjd.
Får bli en marinblå inom närmsta framtid också
Jag kör också med edmund 46a sitter som en käftsmäll sjukt nöjd.
Får bli en marinblå inom närmsta framtid också
Har inget att säga om kavajen, men utan att låta elitistisk; är du nöjd med slipsknuten?
Tänkte nämna det med. En 4a med ordentlig grop skulle vara mycket bättre Är själv en fd. windsor-addict
Minns ändå att jag var hyffsat nöjd med den, men det var på den tiden jag hade en knut i mitt arsenal har förstått nu att det kanske är four in hand som gällerHar inget att säga om kavajen, men utan att låta elitistisk; är du nöjd med slipsknuten?
Har ett jävla gissel med att få en del vänner att sluta med stor klumpig windsor. Men jag kämpar
Grym! Tips testa köra en four in hand istället
Oscar J har stundenterbjudande på Edmund-serien, blir till att klicka hem en grå nu för 3499:-
Som sagt - Edmund/3050 är bara ett mönster (alltså en modell) som kan göras i vilken kvalité som helst, jag vill tro att det man säljer på studenterbjudandena är rätt trötta bland-/stretchvaror. För dryga tusingen till får man den riktigt bra 8515-kvalitén (en s120 från Vitale Barberis Canonico).
Jag gillar half windsor...
Som sagt - Edmund/3050 är bara ett mönster (alltså en modell) som kan göras i vilken kvalité som helst, jag vill tro att det man säljer på studenterbjudandena är rätt trötta bland-/stretchvaror. För dryga tusingen till får man den riktigt bra 8515-kvalitén (en s120 från Vitale Barberis Canonico).
Lökig bild men kavva från Oscar Jacobson, chinos Brooks Brothers, dunväst under kavvan, (därför ser det lite tight ut) från uniqlo och dubbla munkar från Loake 1880.
Rayban 4147, köpte mina på synoptik tror jag!Stabilt och snyggt
Glajjorna, vart kan man köpa dom?